AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Hei! Trenger råd til noen veldig gode sko til hva som er nevnt i tittelen. Går mye på sti og ujenvt terreng, og på jobb. Trenger noe jeg kan bruke til begge deler, men som er forholdsvis diskret i utseende. Krav ellers? De MÅ være helt sorte, inkludert sålen. Noen som kan anbefale meg noe? Anonymkode: 3f302...5de
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Ecco har mange greie sko, som er gode å gå med på sti, men som er svarte og går helt greit til jobbruk. Jeg har noen med goretex, som er veldig gode og gå med, er svarte og ikke ser ut som typiske joggesko. Anonymkode: fa7e7...f37
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 nike air max- sikker på de har noen helt sorte, beste skoene ever Anonymkode: d4b0d...461
laperla Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 (endret) Nike Roshe - som å tusle i tøfler ☺️ Har de i både hvite og helt sorte som du etterspør. Kjøpte begge parene på Zalando. Anbefales på det varmeste 😊 Endret 2. mai 2016 av laperla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå