Gjest Malergjesten Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 det er tittelen på den tåredryppende historien om vanskelighetene til Vålerengas trener Kjetil Rekdal. Omtalt på hele forsiden i dagens VG og på både side 22 og 23 inni avisen. Kona er matforgiftet og ligger svært syk på sykehus. Datteren havnet også på sykehus, besvimt og med hjernerystelse. Altså - etter mitt syn ganske gode grunner til å ta litt vare på familien. Begge familiemedlemmene måtte være på sykehuset en tid. I andre større avsnitt, 5 linje på side 22 står det - jeg trodde jeg måtte droppe forballtreninga! Hadde jeg gjort det som vår fotballvenn her gjør hadde jeg neppe hatt en kone å bekymre meg for lenger. Da hadde det blitt "telt og sovepose" for meg. Jobben min hadde aldri vært så viktig at jeg ikke hadde tatt meg av kone og barn. For meg virker det helt utrolig hva noen kan gjøre. Jeg er temmelig sjokkert hvordan noen kan prioritere...............Ikke rart det blir krig i verden.
KattaKlore Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Vi snakker journalister og VG her da....
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Vel, mannen til en jeg kjenner dro på guttetur når hun hadde termin for deres førstefødte som også kom til termin - altså når "den stolte far" var på fylla i syden. At hun ikke kasta han ut fatter jeg ikke! Noen ser ikke annet enn seg og sitt og sin egen nese... :evil:
Sheba Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Vel - kampen på lørdag betyr veeeeldig mye for oss fra Vålerenga da.. 8) Så jeg synes det er fint at han har fått til både og trene og passe familien sin jeg! Og jeg er helt sikker på at hadde min mann hatt den jobben akkurat nå og det samme med sykdom skjedde i vår familie, så ville jeg aldri, aldri verden kreve at han skulle sitte å holde meg i hånden på sykehuset istedenfor å være på jobb! Det var jo ikke sånn at noe livstruende var på gang heller... Og jeg er temmlig sikker på at prioriteringene som ble gjort her er noe herr og fru Rekdal begge var enige om. Noe som slår meg innimellom her på KG er at det er utrolig mange som er kjappe til å fordømme andre på diverse grunnlag uten å kjenne hele historien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå