Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg og blitt nominert, og kjenner jeg blir irritert... Hvorfor? Fordi jeg ikke vil irritere andre med å nominere de. Dessuten så er det ikke så mange nære på min fb-liste som jeg har lyst til å plage med slikt... og de jeg har som er nære, er sånne som egentlig ikke vil dele så masse bilder! Derfor tok jeg vekk taggen og har ikke lagt ut noen bilder. Tror dere hun blir sur? Kan ikke vente at alle har lyst til å dele hverdagsbilder. jeg syns sånne kopier og lim, og send til de og de vennene er ganske irriterende. 
Jeg er ganske aktiv selv på fb, men jeg ønsker ikke være aktiv pga jeg har blitt nominert til å gjøre det. så teit er jeg altså...

joda, morsom ide det der, kan legge ut mange teite bilder, men jeg er av den typen som ikke følger strømmen....

jeg gjør som jeg vil :-) Så kan andre gjøre som de vil. Om de vil være som en saueflokk og kopiere og lime bare fordi andre gjør det, be my guest.

Hvordan er din holdning til dette?

Her er den meldingen man må kopiere og lime inn is tatusen: 

Hverdagsbilde 1/7. Nominerer Ståle Stiil til å legge ut ett hverdagsbilde og nominere en person til å gjøre det samme hver dag i sju dager.

sammen med dagens bilde da.

Så må du nominere en ny person hver dag og legge ut et nytt bilde hver dag.

Irriterende spør du meg.

Hilsen surpompen :)

Anonymkode: 868a8...3d4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.  Jeg deler heller ikke slikt.  Har ikke lyst til å plage andre med å sende utfordringene videre.  😂

AnonymBruker
Skrevet

Alle vet jeg deler mye bilder på FB så jeg får slike henvendelser hele tiden. Jeg deler de aldr

Anonymkode: 99727...6cf

Skrevet

Jeg bare ignorerer slikt. Det er liksom ikke slik at folk sitter og blir sure eller forbanna fordi slike kjede"brev" ikke går videre. Iallfall aldri noen som har sagt noe.

AnonymBruker
Skrevet

Syns alt sånn kjedebrev og kopier og lim greier er dritt...

jeg kopierer heller ikke sånne gode saker heller... selv om jeg støtter saken, f.eks. ha denne på veggen i så og så mange timer dersom du kjenner noen som har, eller har hatt kreft osv.... 

Det blir for personlig, dessuten vil jeg at min fb bare skal være "glad"...

det er min virkelighetsflukt fra en tristere hverdag, med sykdom og elendighet....

Folk som ikke kjenner meg så godt tror nok jeg har det så perfekt... de skulle bare visst... men jeg ser ingen grunn til at mine 400 fb-venner skal vite alt om meg. Ca. halvparten vet om mitt privatliv - og jeg trenger ikke dele det der lissom. 

Anonymkode: 868a8...3d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...