Gjest Purple ii Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg var i banken og avslutta en bankkonto i dag. Men før jeg gjorde det, brukte jeg VISA-kortet mitt til å kjøpe noe. Nå har jeg sett at den summen jeg handla for, ikke ble trukket fra kontoen med en gang, slik at kontoen ble avslutta før pengene ble trukket. Hva kommer til å skje nå? Når butikken skal ha pengene sine, eksisterer jo ikke min konto lenger, og de får ingen penger. Noen som vet? Bør vel ringe banken i morgen og spørre, men håper noen kan fortelle meg hva som kommer til å skje. Er litt nervøs her!
*tine* Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Butikken får pengene sine, men kontoen din blir reåpnet når beløpet blir belastet. Du må betale inn beløpet for så å avslutte kontoen på nytt. Dette går helt fint, ingen grunn til å være nervøs Ta deg en tur i banken du, men det kan nok gå noen dager før beløpet blir belastet.
Gjest Purple ii Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Takk for svar. Ringte banken også, og de sa det samme. Godt at det ikke var verre enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå