exictence Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 God helse Min ønskedrøm er å bo i en liten grei bolig hvor det er stille, et sted hvor det er mye natur omkring og samtidig ikke så langt vekk fra venner og folk. Jeg vil bo alene, ingen barn, men vil ha en snill og kjærlig kjæreste som også trives med å bo alene. Vi vil besøke hverandre ofte, men begge trives med å være alene. Jeg vil jobbe i en butikk hvor jeg har god dialog med de ansatte og kundene. Jeg vil ha en liten god bil Jeg vil ha en katt eller to Jeg vil trene mye yoga og være i naturen. Drømmen er ikke uoppnåelig, men allikevel fjern.
Gjest Mattis Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Finne meg en mann som gjør at jeg føler meg elsket og passer på at jeg føler meg bra. Han må være snill. Få muligheten til å kjøpe meg et eget sted å bo. Begynne å jobbe i drømmeyrket.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Å bli elsket av han jeg elsker. Anonymkode: 22b0f...129
exictence Skrevet 3. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, Coronas skrev: Å vinne den store vikinglotto gevinsten i morgen Hva ville du da ha gjort?
Pås Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Da jeg var liten drømte jeg om: en snill mann som elsket meg pene barn (jeg var veldig ung altså!) egen bil Jeg har fått alt jeg drømte om, og sier meg tres content! Jeg tror kanskje at folk som ikke har bortimot uoppnåelige drømmer lettere blir fornøyd med eget liv!
exictence Skrevet 3. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2016 18 timer siden, Mattis skrev: Finne meg en mann som gjør at jeg føler meg elsket og passer på at jeg føler meg bra. Han må være snill. Få muligheten til å kjøpe meg et eget sted å bo. Begynne å jobbe i drømmeyrket. Høres fint ut. Hva er ditt drømmeyrke?
Coronas Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, exictence skrev: Hva ville du da ha gjort? Mange dyrevern organisasjoner rundt om i verden som hadde fått en god slump. Min familie hadde fått det godt. Venner hadde vært gjeldsfri og hatt det flott. Slutte i jobben og reist verden rundt med en man er glad i. Drømme hus, hytte, hus i utlandet, båt, bil osv. Gitt mye til fattighuset. Mye man kan får gjort med en slik sum 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå