AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Usikker på hva jeg skal gå i Leter litt rundt på nettet etter kjoler. Hva skal dere gå i? Anonymkode: 1d3ac...76d
Sirah Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Blir nok en fin sommerkjole dersom været tillater det. Om ikke så blir det nok en dressbukse med en fin topp eller genser til.
Gjest Tigress Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Eg skal gå i skiklede, skal til fjells... Neidå, eg ville vel først og fremst sjekka vermeldinga, og så funne eit eller anna som kunne funke ut i frå at eg ikkje likar å vere blå. Altså: i kaldt ver ville eg nok tatt på meg den raude strikkekjolen min i ull, truleg mørkeblå strømpebukse og så ein utruleg kul stripete blazer eg har. Raudt, kvitt og blått, altså. Ville sikkert vald perler i øyra og rundt halsen, og raud leppestift. Støvlettar måtte det blitt. Blå lue, blått skjerf og burdgunderraud regnjakke. Eller raudt, kvitt og blått silkeskjerf og beige trenchcoat (eg har ullfor i trencher, det er så digg!). I varmt ver ville eg vald ein ljos blå utsvingt bomullskjole med raudt belte og raude pumps, og så same stripete jakka over. Raude klipsøyredobbar.
FantasDick Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Jeg skal ha denne kjolen og ballerinas i samme farge. Hvit jakke/cardigan. Og trolig et litt stort gullsmykke.
KaDust Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Har ikke engang tenkt over at bunaden min ikke rekker å bli ferdig til 17. Mai. Aaaah. Vel, det blir en pyntet kjole. Det kommer litt an på været, men mulig jeg tar denne på meg:
Cleopatra. Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Skal gå i denne Den er litt lengre på meg og faktisk finere i virkeligheten Liker den godt!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 En blå kjole fra Ganni (Ganni Jones Crepe) Anonymkode: f4670...926
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 Skal ha på denne fra lauren ralph lauren. http://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/troyla-3-4-sleeve-dress_12670011/12670016?navId=62761&group=listing&position=1400000 Anonymkode: a4c93...702
Kicki_90 Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 Kommer an på været. Blir det pent og varmt tar jeg en knelang beige kjole med kremhvit blazer til, røde eller blå tøysko og kanskje et skjerf om nødvendig. Blir det kaldt så er det blå penbukse, kremhvit dressjakke med bluse inni og blå trenchcoat utenpå, sorte skoletter og et godt skjerf. Bunaden min har krympet i skapet, men håper den passer igjen til neste år.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Skrevet 2. mai 2016 Jeg skal nok gå med en svart gravidbukse og en fin bluse. Er 8 måneder på vei og føler meg IKKE komfortabel nok til å gå i kjole.... Blir nok heller en tunika med knytting over magen. Håper motepolitiet godkjenner det. Skal nok sitte i rullestol den dagen, så bukse er mer behagelig å sitte i den dagen. Anonymkode: 813d1...a0b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #11 Skrevet 2. mai 2016 Her blir det vel casual antrekk, fordi mest sannsynlig så blir det liseberg tur på 17.mai Anonymkode: 37d81...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå