Gå til innhold

Blør under fingring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg har flere ganger siste tiden blødd når typen har fingret meg, ikke mye men sånn litt før det gir seg. Det var ikke mensen. Jeg bare lurte på om det er farlig? Jeg er 19 år forresten!

Anonymkode: f8c10...a4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be ham klippe neglene sine.

Anonymkode: 467ec...e6c

• Liker 4
Skrevet

Be ham klippe neglene sine!  😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Be ham klippe neglene sine!  😉

De er relativt korte! Gjør meg ikke noe vondt, men er jo ubehagelig at det blør der nede når du ikke skal blø, har skjedd to ganger nå, første gangen var det blod overalt, og nå var det pittelitt etter vi var ferdig

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De er relativt korte! Gjør meg ikke noe vondt, men er jo ubehagelig at det blør der nede når du ikke skal blø, har skjedd to ganger nå, første gangen var det blod overalt, og nå var det pittelitt etter vi var ferdig

Jeg svarte litt flåsete fordi jeg egentlig ikke vet. Men jeg vet at negler kan lage blødende rifter.

Tror ikke det er farlig, men om det vedvarer må du nesten ta det med legen din. ☺

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Jeg svarte litt flåsete fordi jeg egentlig ikke vet. Men jeg vet at negler kan lage blødende rifter.

Tror ikke det er farlig, men om det vedvarer må du nesten ta det med legen din. ☺

Har ikke skjedd når jeg har blitt fingra før som jeg vet, blir bare litt nervøs når alt dette med livmorhalskreft går rundt! Jeg er forresten heller ikke jomfru, hvis dere tenkte det var jomfruhinna! Men det går noen uker fra vi ser hverandre da, to uker mellom hver gang, så jeg bare lurer på om det er negler eller han bare gjør det litt hardt er grunnen?

AnonymBruker
Skrevet

Klipp negler og fjern tørr og hard hud rundt fingerneglene. Hvis du ikke er våt nok, bruk spytt eller glidemiddel. 

Anonymkode: 28dd3...bec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klipp negler og fjern tørr og hard hud rundt fingerneglene. Hvis du ikke er våt nok, bruk spytt eller glidemiddel. 

Anonymkode: 28dd3...bec

Da er det neglene eller bare at vi liker det litt hardt :sprettoy:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke skjedd når jeg har blitt fingra før som jeg vet, blir bare litt nervøs når alt dette med livmorhalskreft går rundt! Jeg er forresten heller ikke jomfru, hvis dere tenkte det var jomfruhinna! Men det går noen uker fra vi ser hverandre da, to uker mellom hver gang, så jeg bare lurer på om det er negler eller han bare gjør det litt hardt er grunnen?

Som sagt, jeg kan ikke hjelpe deg. Dessverre. Legen din kan, forhåpentligvis.

Lykke til. ☺

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Som sagt, jeg kan ikke hjelpe deg. Dessverre. Legen din kan, forhåpentligvis.

Lykke til. ☺

hmm.. jeg har vifta deg vekk som en rift nå i en måned :/ 

• Liker 1
Skrevet

hmm.. jeg har vifta deg vekk som en rift nå i en måned :/ 

Artig skrivefeil. Hehe. 😜

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Artig skrivefeil. Hehe. 😜

haha! Herlig, så den nå! Hjelpes det går litt fort noen ganger :P 

• Liker 1
Skrevet

haha! Herlig, så den nå! Hjelpes det går litt fort noen ganger :P 

😀

AnonymBruker
Skrevet

Det var en som fikk meg til å blø hver gang han fingret meg, det har aldri skjedd med noen andre. Han var veldig hardhendt, kjempe hardt ut og inn. Gjør din også sånn?

Anonymkode: 1f59c...d7c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en som fikk meg til å blø hver gang han fingret meg, det har aldri skjedd med noen andre. Han var veldig hardhendt, kjempe hardt ut og inn. Gjør din også sånn?

Anonymkode: 1f59c...d7c

Ja, har slitt med vondt etterpå iallefall de første gangene, men nå er dette ikke så gale! 

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende det bare blir litt "Fort frem" for deg, maaange som rett og slett bare har sensitive slimhinner og rifter ol. veldig  lett når det går fort i svingene.

Eller går du/startet på p piller? Jeg blør lett under samleie/fingring dersom jeg går på hormoner (kroppen min tåler det rett og slett ikke , blir supersensitiv og blør lett) Ikke sånne voldsomme blødninger, bare bittelitt også gir det seg (gyno har forklart det til meg mange ganger men husker ikke akkurat uttrykk, noe med sensitive slimhinner, hormoner og livmorshalsen elns)

Hvis det vedvarer, ta en kjapp tur til gyno, det er ikke flaut og de har sett det samme 1000 ganger før.

hilsen jente 20

Anonymkode: 5b85e...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...