AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Har i det siste drømt at jeg dater Bob Marleys spøkelse. Når jeg har datet andre folk i drømmene, slik som ei søt jente i natt, så tar BM over fjeset til disse personene på ett punkt. Datene mine blir til BM, som en slags demonisering, men en snill demonisering siden jeg er stormende forelsket i mannen når jeg sover. Han kommer også til meg helt ut av det blå, for eksempel når jeg sitter i et rom med andre. Hele han er der, jeg snakker til han på engelsk som om han var der, fører samtaler og anerkjenner han. De andre tror jeg er gal fordi jeg snakker til en person så de ikke ser! Og drømmen ender med at jeg er blitt gal. Hva kan denne gjentakende drømmen bety? Anonymkode: da3d2...c27
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Du hører på Bob Marley/har lest om ham whatever Drømmer betyr ikke en dritt, de er kun en prosessering av kortidsminnet. Anonymkode: f35ac...638
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Hva snakker du med han om? Kanskje det er ånden hans som kommer med budskap og lærdom til deg Anonymkode: 0327f...f3c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Marley er jo manifesteringen av kjærlighet og fred. Tror det vil si at du skal følge den retningen. Anonymkode: de114...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå