Enilorac Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Jeg har sett på endel youtubevideoer og artikler om hvor fantastisk eplecideredikk er for både innsiden og utsiden av kroppen. Har begynt å bruke den som toner på huden for å få jevnere hud og fjerne kvisearr og utbrudd. Noen som har erfaring i hvor lang tid det tok før de så resultater? Har brukt det i kanskje en uke, og huden føles veldig deilig men har ikke skjedd så altfor mye enda Hvor lang tid skal man gi sånt?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Jeg bruker eplecidereddik son toner, det vil si 1 del eddik, 2 deler vann og noen dråper tetreolje. Jeg har riktignok brukt dette i 4-5 år og har aldri hatt vakrere hud. Hvilket problem prøver du å løse? Kviser og uren hud eller opphoping av kjemikalier i kroppen som unødige produkter tilfører? Jeg fikk renere hud etter 2-3 mnd, men da kombinerte jeg det hele med nattlysolje (1 kapsel hver dag). Fås kjøp på helsekost. Anonymkode: 5aad4...8ab
Gjest Dansedilla Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 (endret) Dyttet litt på denne Selv om jeg ser at tråden er gammel Endret 26. april 2017 av Dansedilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå