Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Typen min var seriøst helt gærn av usikkerhet hvis jeg ikke svarte på fem min. Lurer på hvor han har fått ting fra...? Må være KG eller noe som har sagt at han er verdiløs for meg hvis ditt og datt,

Anonymkode: 07f3e...bb7

Jupp, må ha vært KG og lignende nettsider (kan ikke navnet). Før var folk mer avslappet på det og tenkte det ville vært galskap å kreve sånne ting. Men hvis du er interessert i noen i dag så bør du følge en uskrevet liste som ligger å sladder rundt på nett, det gjelder bare å finne den å bli hysterisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at kanskje begge tok iniativet til første møte. Begge snakket om det konstant, og egentlig skjedde det veldig spontant. Var full dagen før og han ringte, så ble vi bare enige om at han skulle komme dagen etter, og sånn ble det.

Jeg føler det er litt flaut for meg å snakke om noe møte nummer to når han ikke engang har nevnt det. Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal klare å sende han en melding først, vet det er teit, men når jeg får så mange mikset signaler og blir sendt i alle forskjellige retninger, gjør det saken bare enda verre.

Anonymkode: d8481...74d

Dette er et problem med mange kvinner, som jeg mener vi må skjerpe oss på. Du er redd for å vise interesse, i tilfelle du blir avvist. Det er ikke flaut å si at man vil møtes igjen eller spørre direkte om man vil det? Hvorfor det? Dere har jo allerede vært på en date, så han har signalisert at han har vært interessert fra starten. Dersom han ikke er interessert lenger, dersom du blir avvist, så er det greitt. Da har du iallfall prøvd. Det er en risiko man må ta. Det er ikke noe nederlag å bli avvist. Han var bare ikke interessert nok da, sånn er det ofte. Du er tøff om du tar kontakt og spør. Det er ikke sånn at man er teit om man blir avvist. Det er selvfølgelig noe alle frykter, men det er noe man i større grad bør utsette seg for. For innerst inne, så er det ikke så skummelt. Dette er faktisk det menn ofte må gjøre, ta initativ og risikere å bli avslått, fordi kvinner er så redd for å gjøre det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...