sirka Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 Inspirert av tråden om julekort med bilde av barn, lurer jeg på når det er naturlig å slutte å sende bilder av sine barn. Synes det er litt teit når barna begynner å bli store.. Noen slutter når barna begynner på skolen, noen til konfirmasjonen, noen slutter aldri (virker det som.. )........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tja....er det ikke greit i hvertfall så lenge de er på barneskolen og, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 29. oktober 2004 #3 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så lenge de forsatt er søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg er 18 og bli fortsatt "tvingt" til å bli med på julekortene.. men slapp i fjor og regner med at jeg kommer til å holde meg borte i år også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2004 #5 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvorfor stoppe noengang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 30. oktober 2004 #6 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjempekoselig å få julekort med bilder av barn. I andre land (f.eks. USA tror jeg) er det jo vanlig å ta familiebilder og bruke til julekort, også etter at barna er store. Jeg skal lage kjempefine julekort med jentene mine i mange år enda, men så er de bare 10 mnd. og 3 år da. Fortsetter nok til de er 10 - 12 år tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå