AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Min datter er invitert i konfirmasjon til flere venner. Hvor høyt ligger lista? Hva gir man? Penger? Gavekort? Anonymkode: b7a9a...c92
rh1 Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Da min lillebror konfirmerte seg i fjor, fikk venner 200kr. Dog da var han ikke invitert i konfirmasjonene. i en han var invitert i gav han 400kr mener jeg å huske. Men da var jo dette et enkelttilfelle å bli invitert, de aller fleste hadde kun familie. Tror ingen bli fornærmet om det er mindre!:)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Bestevennen til datteren vår har vi kjent siden hun var 4 år og vi ser mer på henne som et familiemedlem. Hun har hatt en vanskelig oppvekst og har bodd mye hos oss. Hun fikk gave for 1500,- og vår datter fikk tilsvarende av hennes familie. De andre konfirmasjonene barna våre har vært invitert i har vi gitt noe for ca 500,-. Andre vi føler vi må gi en liten ting til fikk for 200-300,-. Anonymkode: a456d...3c8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Hør med de andre foreldrene hva de har tenkt å gi. Litt dumt om de som svarer her i tråden pleier å gi 3000,- og så gir de andre venninnene 200,- Anonymkode: 3961e...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå