ajarRun Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 I går var det ganske fint vær her i Oslo, så da var det selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom, og ekstremt korte skjørt. Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet, så fortell meg; hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud? 4
Populært innlegg QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 2. mai 2016 Ja, klart det. Skal ikke gå bortover, jeg skal hore meg bortover. Jeg skal også spise, drikke og snakke med venner som en hore. Når jeg kommer hjem skal jeg hore meg opp for meg selv og se stolt i speilet. Dagens horegjerning er unnagjort. 68
secret92 Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 12 minutter siden, Evilposelos skrev: Ja, klart det. Skal ikke gå bortover, jeg skal hore meg bortover. Jeg skal også spise, drikke og snakke med venner som en hore. Når jeg kommer hjem skal jeg hore meg opp for meg selv og se stolt i speilet. Dagens horegjerning er unnagjort. Samme her! Gleder meg til horetiden, beste delen av året! Hore for alle penga! Regner med at TS er han samme som ikke taklet lettkledde kvinner fordi han var buksa skulle bli ødelagt av bulken han ikke klarte å kontrollere? 24
ajarRun Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2016 21 minutter siden, secret92 skrev: Samme her! Gleder meg til horetiden, beste delen av året! Hore for alle penga! Regner med at TS er han samme som ikke taklet lettkledde kvinner fordi han var buksa skulle bli ødelagt av bulken han ikke klarte å kontrollere? Selvsagt kan de gå som de vil. Men jeg har da faen meg rett til å kritisere jenter som er så sultne på oppmerksomhet at de får selv gatehorene ved Oslo Børs til å se ut som Mor Theresa. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Det gjør jeg da hele tiden, det være seg vår eller sommer Anonymkode: d04c7...aca 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 18 minutter siden, secret92 skrev: Samme her! Gleder meg til horetiden, beste delen av året! Hore for alle penga! Regner med at TS er han samme som ikke taklet lettkledde kvinner fordi han var buksa skulle bli ødelagt av bulken han ikke klarte å kontrollere? Vel. Syns lite om å fremelske trashy , vulgær stil. Misforstått lavmåls "feminisme "å vise rumpeballene og tro det er kult. DET ER MOTSATT av hva gode rollemodeller bør gjøre!, de burde sette fokus på at nei, ikke vis f di når du har et godt hodet! Jeg er selv heller så naiv at jeg later som om jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra billige menn om jeg sprader rundt med puppene ute! "Åh, hvorfor kommenterer han ikke de vakre øynene mine"?....wonder why. Ha selvrespekt! Ikke bygg opp under at normale, kule, avslappede kvinner uten silikon/rumpeballene oppi trynet til folk blir unormalt. Anonymkode: 2a077...985 4
secret92 Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Selvsagt kan de gå som de vil. Men jeg har da faen meg rett til å kritisere jenter som er så sultne på oppmerksomhet at de får selv gatehorene ved Oslo Børs til å se ut som Mor Theresa. Det er mye man kan kritisere, men klesvalg er ikke på listen. Eller du kan jo, du gjør jo det nå. Men jeg ser ikke helt vitsen. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 18 minutter siden, secret92 skrev: Samme her! Gleder meg til horetiden, beste delen av året! Hore for alle penga! Regner med at TS er han samme som ikke taklet lettkledde kvinner fordi han var buksa skulle bli ødelagt av bulken han ikke klarte å kontrollere? Vel. Syns lite om å fremelske trashy , vulgær stil. Misforstått lavmåls "feminisme "å vise rumpeballene og tro det er kult. DET ER MOTSATT av hva gode rollemodeller bør gjøre!, de burde sette fokus på at nei, ikke vis f di når du har et godt hodet! Jeg er selv heller så naiv at jeg later som om jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra billige menn om jeg sprader rundt med puppene ute! "Åh, hvorfor kommenterer han ikke de vakre øynene mine"?....wonder why. Ha selvrespekt! Ikke bygg opp under at normale, kule, avslappede kvinner uten silikon/rumpeballene oppi trynet til folk blir unormalt. Anonymkode: 2a077...985
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 18 minutter siden, secret92 skrev: Samme her! Gleder meg til horetiden, beste delen av året! Hore for alle penga! Regner med at TS er han samme som ikke taklet lettkledde kvinner fordi han var buksa skulle bli ødelagt av bulken han ikke klarte å kontrollere? Vel. Syns lite om å fremelske trashy , vulgær stil. Misforstått lavmåls "feminisme "å vise rumpeballene og tro det er kult. DET ER MOTSATT av hva gode rollemodeller bør gjøre!, de burde sette fokus på at nei, ikke vis f di når du har et godt hodet! Jeg er selv heller så naiv at jeg later som om jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra billige menn om jeg sprader rundt med puppene ute! "Åh, hvorfor kommenterer han ikke de vakre øynene mine"?....wonder why. Ha selvrespekt! Ikke bygg opp under at normale, kule, avslappede kvinner uten silikon/rumpeballene oppi trynet til folk blir unormalt. Anonymkode: 2a077...985
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Skrevet 2. mai 2016 Rettelse " ..ikke så naiv" Anonymkode: 2a077...985
secret92 Skrevet 2. mai 2016 #11 Skrevet 2. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel. Syns lite om å fremelske trashy , vulgær stil. Misforstått lavmåls "feminisme "å vise rumpeballene og tro det er kult. DET ER MOTSATT av hva gode rollemodeller bør gjøre!, de burde sette fokus på at nei, ikke vis f di når du har et godt hodet! Jeg er selv heller så naiv at jeg later som om jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra billige menn om jeg sprader rundt med puppene ute! "Åh, hvorfor kommenterer han ikke de vakre øynene mine"?....wonder why. Ha selvrespekt! Ikke bygg opp under at normale, kule, avslappede kvinner uten silikon/rumpeballene oppi trynet til folk blir unormalt. Anonymkode: 2a077...985 En rollemodell burde vise at alle kan gjøre hva de vil så lenge man gjør det på riktig grunnlag. Om man har lyst til å gå med en shorts som viser akkurat litt for mye, ok greit gjør det. Jeg personlig er ingen fan, men liksom, gjør hva du vil. Dessuten hvis jeg velger en sommerkveld og kle meg "utfordrene" så skjønner jeg at jeg kommer til å få blikk liksom. Men som den oppmerksomhetshora jeg er så er det innafor. Eneste jeg krever er respekt, uansett hva jeg har på. Lettkledd er ikke nødvendigvis trashy. Det spørs vel på hva man definerer det som. Men liksom, jeg har da selvrespekt, liker meg sjæl jeg. 7
ajarRun Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #12 Skrevet 2. mai 2016 7 minutter siden, secret92 skrev: En rollemodell burde vise at alle kan gjøre hva de vil så lenge man gjør det på riktig grunnlag. Om man har lyst til å gå med en shorts som viser akkurat litt for mye, ok greit gjør det. Jeg personlig er ingen fan, men liksom, gjør hva du vil. Dessuten hvis jeg velger en sommerkveld og kle meg "utfordrene" så skjønner jeg at jeg kommer til å få blikk liksom. Men som den oppmerksomhetshora jeg er så er det innafor. Eneste jeg krever er respekt, uansett hva jeg har på. Lettkledd er ikke nødvendigvis trashy. Det spørs vel på hva man definerer det som. Men liksom, jeg har da selvrespekt, liker meg sjæl jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #13 Skrevet 2. mai 2016 Norske jenter eier ikke selvrespekt og ære. Har til og med sett de på shoppingtur i Dubai hvor de sprader rundt i dongeri hotpants. Heldigvis om ikke så lenge vil vi ha muslimsk flertall i Norge (med god hjelp fra dumme norske jenter) og vi kan med loven i hånd forby denslags klesdrakt. Anonymkode: e51eb...af7 4
Chiyo Skrevet 2. mai 2016 #14 Skrevet 2. mai 2016 (endret) 2 timer siden, ambivalentReaction skrev: I går var det ganske fint vær her i Oslo, så da var det selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom, og ekstremt korte skjørt. Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet, så fortell meg; hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud? Hva er din grunn? Endret 2. mai 2016 av Chiyo
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #15 Skrevet 2. mai 2016 2 timer siden, ambivalentReaction skrev: I går var det ganske fint vær her i Oslo, så da var det selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom, og ekstremt korte skjørt. Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet, så fortell meg; hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud? Har ikke noe med horer eller å vise mest mulig hud å gjøre. Man kler seg ikke etter andres øyne men etter eget vel og ve. Ingen liker å svette ihjel eller gå med varme klebrige klær eller stygge store gensere og vide stygge joggebukser. Anonymkode: 6af47...b29 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #16 Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel. Syns lite om å fremelske trashy , vulgær stil. Misforstått lavmåls "feminisme "å vise rumpeballene og tro det er kult. DET ER MOTSATT av hva gode rollemodeller bør gjøre!, de burde sette fokus på at nei, ikke vis f di når du har et godt hodet! Jeg er selv heller så naiv at jeg later som om jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra billige menn om jeg sprader rundt med puppene ute! "Åh, hvorfor kommenterer han ikke de vakre øynene mine"?....wonder why. Ha selvrespekt! Ikke bygg opp under at normale, kule, avslappede kvinner uten silikon/rumpeballene oppi trynet til folk blir unormalt. Anonymkode: 2a077...985 Aaaaamen! Anonymkode: 591da...cff 1
Gjest Adipose Skrevet 2. mai 2016 #17 Skrevet 2. mai 2016 Abdolutt. Har gledet meg til det øyeblikket hvor jeg kan dra frem de shortsene som er så korte at foret på lomma stikker ut, helt siden september.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #18 Skrevet 2. mai 2016 Hvorfor kopierer du en tråd fra 2013? Er det NATT&DAG som har inspirert deg? Anonymkode: 812ed...86a 18
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #19 Skrevet 2. mai 2016 I wish.. selvstendige horer på innemarkedet kler seg nok i langt dyrere klær enn hva jeg har råd til... Anonymkode: a9bee...e47 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #20 Skrevet 2. mai 2016 Det finnes ikke noe mer behagelig enn å gå naken. Derfor går jeg lettkledd når været endelig tillater det. Hvis noen mannfolk får bulk i buksa av å se meg, så får de lære seg å kontrollere følelsene sine. Det skal ikke gå ut over MIN frihet. Anonymkode: 33b0d...0e3 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå