Aida Skrevet 28. oktober 2004 #21 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg bør ha minst 8 timer. Det pleier å være bra.
Gjest meya84 Skrevet 28. oktober 2004 #22 Skrevet 28. oktober 2004 Det varrierer veldig fra person til person ja! Før trengte jej 7-8timer, men etter jeg ble syk (kronisk utmattelsessyndrom) må jeg ha 10+ Søstra mi sover like mye som jeg gjør nå, så tør ikke tenke på hvor mye hu hadde sovet om hun var i min situasjon.. Pappan min sier han klarer seg med 5timer.. det skjønner jeg ikke hvordan er mulig selv om man er frisk :-?
chriztine Skrevet 28. oktober 2004 #23 Skrevet 28. oktober 2004 Dette her er utrolig individuelt! Kan ikke skjønne at noen kan klare seg med kun 5 timers søvn! De nettene jeg får mindre enn 7 timers søvn, er jeg helt langt fra meg selv.... Trodde før at dette var noe man kunne venne seg til, men etter å ha hatt lange perioden hvor jeg har prøvd med mindre søvn, har jeg funnet ut at det er det så absolutt ikke! For min del så fungerer jeg aller best med 8-10 timer pr natt. I helgene kan jeg sove enda mere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå