Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken vogn og bil har/hadde du? Var det greit med plass? Kjøpte du bil etter vognen eller omvendt? Er det noen som har erfaring med liten bil/liten bil nr. 2, på størrelse med f. eks Golf (ikke av de aller minste, eldste). Er det få vogner som får plass i disse? 

Anonymkode: d1136...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte bil til babyen ☺, en Nissan Primera stasjonsvogn. 

Med easyfix og svært bagasjerom. 

Vi hadde en TFK joggster og det var godt med plass til den. 

Barnesete med base er det som virkelig er viktig. Det gjør det enkelt å ta barnet inn og ut av bilen. Veldig praktisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører yaris. Jeg kjøpte en Britax vogn. (B-move/smile, husker ikke helt i farten). Den får faktisk plass i bilen. Understellet i bagasjerommet, og bagen inni bilen på baksetet, ved siden av bilstolen.

Anonymkode: 21b38...7a3

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble også nødt til å kjøpe ny bil, men vi skulle ha plass til to hunder. Gikk for en TFK Joggster twist, veldig ok str sammenlagt, spesielt om man tar av hjulene. Nå har vi gått over til babyjogger city elite, også en vogn som blir liten sammenlagt, også her ekstra liten om man tar av hjulene. 

Anonymkode: 0a7bc...83d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Mazda 6 sedan og en Golf 5. Vognen er Emmaljunga City Cross. Både understell og bag/sportsdel går fint inn i bagasjerommet på begge to, men hattehyllen må av i Golfen og det er ikke mye plass til andre ting. Kanskje en liten handlepose :P I Mazdaen er det god plass til både vogn og varer.

Anonymkode: cdac4...e30

Skrevet

Har en Kia sportage. Slo i fra meg emaljunga mondial fordi den tok hele bagasjerommet og all sikt, endte opp med en Brio happy som passer godt inn bak :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte vogn, før jeg sjekket om vi fikk plass i bilen.. Vi hadde en ford focus combi.. På ca. samme str som en golf vil jeg tro.. Liten versjon, ikke stasjonsvogn.. Jeg hadde en Emmaljunga vogn.. Måtte legge bagen inne i baksetet, og ta av hjulene på understellet for å få plass.. Vi hadde bilen i en måned før vi byttet.. :P 

Så hadde vi en Opel Astra stasjonsvogn. God plass til vogn. Slapp å demontere hele vognen.

Nå finnes det jo mindre vogner en emmaljunga, og alt er mulig, bare man er kreativ.

Anonymkode: 830ce...01c

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken vogn og bil har/hadde du? Var det greit med plass? Kjøpte du bil etter vognen eller omvendt? Er det noen som har erfaring med liten bil/liten bil nr. 2, på størrelse med f. eks Golf (ikke av de aller minste, eldste). Er det få vogner som får plass i disse? 

Anonymkode: d1136...1e6

Mitsubishi Outlander og en Emmaljunga Super Viking vogn. Får plass til vognen på langs om man har baksetet "bratt i ryggen". Vi byttet bil etter vi fikk vogn, uten at det hadde så mye med den eksakte vognen å gjøre, men bare ønsket generelt mer plass... ☺ Jeg synes egentlig at vognen tar endel plass.

Anonymkode: f9c34...5ba

Skrevet

Passat og emmaljunga city cross og babyjogger city versa. Sistnevnte tar nesten ikke plass. Men, kunne aldri hatt den som nr 1. Neste barn får emmaljunga mondial.

Skrevet

Vi har en Mazda 323f, passer igrunnen fint til alt. Og har babyjogger City elite. Får inn tvilling vogn, har testa litt ut etter som at vi venter nr 3 nå. Men hadde ikke gjort noe med en litt større bil :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en polo, og har kjøpt Bugaboo Buffalo. Den blir veldig liten sammenlagt. 

Vi kjøpte primært vogna fordi den er utrolig god, lett å bruke, blir liten sammenlagt og perfekt for vårt bruk. At den passet i bilen var viktig, men denne blir som sagt veldig flat når den er lagt sammen, og mener på at den vil passe i de aller fleste biler. 

Anonymkode: 5d4e6...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...