Elze Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Fikk høre dette her om dagen og måtte jo teste, og ja, så sannelig: Hvis man skriver ordet kokkelandslaget i Word med store bokstaver (CapsLock) og trykker Enter, så lukker Word seg! Hvorfor?
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Det skjer ingenting hos meg, og det er da heller ingen grunn til at noe skulle skje.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 Det gjelder en bestemt versjon av Windows. Det gjaldt visst også ordet "bedriftsidrettslaget" (eller noe i den duren)
Elze Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2004 Nei, det er ingen grunn, men det virker altså hos meg. Har kanskje noe med versjonen av Word å gjøre. Trodde ikke på det jeg heller ..
Elze Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2004 Vet ærlig talt ikke, er på jobb, men har Windows XP og Word er i pakken Office XP Pro som hører til.
Gjest Bruk OpenOffice Skrevet 27. oktober 2004 #7 Skrevet 27. oktober 2004 Stemmer det: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251221 Bruk OpenOffice! . Håper EU standardiserer .doc-filer, slik at det er ett fett hva man bruker...
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #8 Skrevet 27. oktober 2004 Vet ærlig talt ikke' date=' er på jobb, men har Windows XP og Word er i pakken Office XP Pro som hører til.[/quote'] Samme gjør jeg, så det var rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå