Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått klippet håret 15 cm og ønsker nå å spare det ut igjen. Frisør som klippet 10 cm mer enn jeg ba om, og det var på ingen måte slitt annet enn litt helt i tuppene, det sa selv frisøren (så forstår jo ikke hvorfor det ble gjort). Men spørsmålet er altså om jeg nå må stusse det like ofte som før for å holde vedlike, eller om jeg kan vente mye lenger til neste stuss i og med at minst 12 cm friskt hår er blitt klippet av? Generelt, vet det er individuelt hvor fort hår blir slitt osv.

Håper på svar :) 

Anonymkode: d5ca0...018

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ingen fasit. Jeg kan gå ett år uten å klippe håret og frisøren blir alltid overrasket fordi det ikke ser slitt ut. Andre igjen må stusse tuppene annenhver måned.

Det er jo bare å se på tuppene dine, så ser du jo når du trenger en stuss.

Anonymkode: 3c932...904

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ingen fasit. Jeg kan gå ett år uten å klippe håret og frisøren blir alltid overrasket fordi det ikke ser slitt ut. Andre igjen må stusse tuppene annenhver måned.

Det er jo bare å se på tuppene dine, så ser du jo når du trenger en stuss.

Anonymkode: 3c932...904

Alltid pleid å stusse før det er blitt slitt, utenom siste mnder da jeg sparte ut litt for å dra til frisør for å klippe litt. Synes egentlig det er for sent å vente til man kan se det, gjorde ikke det da heller (kunne kjenne det litt). Men lurte uansett på generelt svar. Om det er vanlig å måtte stusse like ofte når man har klippet av mye friskt hår. :)  -Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet generelt eller selv har erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...