Gå til innhold

Hvordan hadde du stylet kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du stylet denne kjolen? 

Hvilken jakke kan man bruke til? Veske, sko, tilbehør?

Skjermbilde 2016-05-01 kl. 20.57.55.png

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på anledningen.

Anonymkode: a1f9c...19b

AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole! Hvor er den fra?

Anonymkode: 3177f...94c

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på anledningen.

Sommerbryllup eller konfirmasjon.

Skrevet (endret)

Opp eller ned? 

Her er det vel bare hælene og blinget som setter grenser siden kjolen har et så rent snitt.. 

For eksempel en jeansjakke og flate sandaler, null smykker og dilldall og en liten enkel cluch så er du casual, med store smykker i form av armbånd/ringer en jakke med bling-stil og skyhøye hæler, sminke og stæsjet hår kan du gli rett inn hvorsomhelst tenker jeg..

Endret av Carrot
skrivefeil
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Katthult skrev:

Sommerbryllup eller konfirmasjon.

Pene sandaler, med eller uten hæl. Sjal. Mange armbånd på begge hender, gjerne blanding av gull og sølv.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin kjole! Hvor er den fra?

Anonymkode: 3177f...94c

Kappahl, faktisk!

Skrevet
1 minutt siden, Carrot skrev:

Opp eller ned? 

Her er det vel bare hælene og blinget som setter grenser siden kjolen har et så rent snitt.. 

For eksempel en jeansjakke og flate sandaler, null smykker og dilldall og en liten enkel cluch så er du casual, med store smykker en jakke med bling-stil og skyhøye hæler, sminke og stæsjet hår kan du gli rett inn hvorsomhelst tenker jeg..

Takk for svar! Opp,tenker jeg. Kom gjerne med konkrete eksempler!

Skrevet
10 minutter siden, Katthult skrev:

Takk for svar! Opp,tenker jeg. Kom gjerne med konkrete eksempler!

Det kommer jo litt ann på stilen din ellers.. For min del ville jeg nok gått for disse skoa fra sargossa eller noen andre derfra, du finner hele utvalget her og de er rå! OG utrolig gode å gå i selv om de er heftig høye.. Gjerne med en tynn og lett skinnjakke som den over i svaret til FrkIA) til eller bare ett av de rålekre skjerfene fra Mucho Gust
Men man kan gå for en helt annen stil om man ønsker det og gå sorte sko, og mer dramatisk stil soden fargen er så fresh! Råfin kjole forresten.. 

• Liker 1
Skrevet

Krakk. Jeg hadde stylet den med krakk, ellers ville den blitt en halvmeter for lang.

Men fin kjole sånn ellers da! :bond:

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Carrot skrev:

Det kommer jo litt ann på stilen din ellers.. For min del ville jeg nok gått for disse skoa fra sargossa eller noen andre derfra, du finner hele utvalget her og de er rå! OG utrolig gode å gå i selv om de er heftig høye.. Gjerne med en tynn og lett skinnjakke som den over i svaret til FrkIA) til eller bare ett av de rålekre skjerfene fra Mucho Gust
Men man kan gå for en helt annen stil om man ønsker det og gå sorte sko, og mer dramatisk stil soden fargen er så fresh! Råfin kjole forresten.. 

Shit, de skoene var fine! Men langt utenfor mitt budsjett. #student

Skrevet

Noen eksempler til sommertid. 

image.png

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Katthult skrev:

Shit, de skoene var fine! Men langt utenfor mitt budsjett. #student

Ja de er til å sikle av! Men Zara har mange lekre også.. Har du sett der? 

Skrevet

Fin kjole! Her trengs det ikke mye, et par enkle stroppe-sandaler (gjerne med litt hæl) og et litt stort gullfarget armbånd hadde jeg gått for, gjerne oppsatt hår med noe blomster i kanskje? Glitter har mye sånne greier for tiden!

Gjest Tigress
Skrevet

Eg trur eg hadde gått for kvitt eller beige, faktisk. Ljos beige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...