AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Nå er vi kommet i den vanskelige motesesongen. For meg er det i hvert fall den sesongen jeg sliter mest med... Det er rundt 10 grader ute. Ikke varmt, ikke kaldt, men mye sol. Jeg bor også et sted med MYE vind. Jeg er en skjørt- og kjoleperson. Nå som det har vært vinter, har jeg brukt sort strømpebukse i 50 denier. Når det er varmt ute bruker jeg hudfarget strømpebukse. Er det skikkelig varmt ute (det skjer skjeldent), bruker jeg ingen. Jeg er ikke noe glad i å gå med bukse, men det hender at jeg bruker svarte jeans for å variere litt og for å få brukt topper som ikke går med skjørt, og når jeg skal gjøre ting der det er upraktisk med skjørt. Nå synes jeg det er for "tungt" med den strømpebuksa og svarte jeans, og jeg sliter med å finne noe å erstatte det med. Jeg har sett litt på løse, beige bukser, og har bestemt meg for å finne en slik. Noen inspirerende idéer? Jeg bruker som regel WeHeartIt og Pinterest til inspirasjon, men der finner man liksom enten vinter- eller supersommerantrekk. Nå er vi jo litt midt mellom. Jeg er 24 år, normal kroppsfasong (med små bryster) og har en søt-ish stil. Det blir ingen skinnjakker eller allværsjakker, for å si det sånn. Veldig glad i blomstermotiv og varme farger. Jeg liker at det er litt "lett" om sommeren, så bootsa og mine svarte hæler har jeg byttet ut med sneaksers. Når det blir varmt ute, kan jeg endelig bruke mange av de flotte tøyskoene jeg har kjøpt. Post gjerne bilder eller linker :D Og gjerne bilder av egne antrekk, om du er en moteperson : ) Anonymkode: 76aa5...1fb
KaDust Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Jeg er dårlig på mote og stil, men hva med å sjekke lookbook? http://lookbook.nu/europe/hot Har filtrert etter Europe i linken her, men du kan velge globalt (dog vanskeligere å finne antrekk som passer til Nordisk vår). Du kan jo også evt. filtrere til North America, da deler der vil ha omtrent samme klima som her. Du kan også bruke søket til å søke på floral, cute eller andre ting du assosierer med stilen din for å finne noe. I søket kan du også velge land, dersom du vil se kun fra Norge f.eks.
Gjest Tigress Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Er ikkje den openberre løysinga å berre bruke litt tynnare strømpebukser?? Det går til og med an å prøve litt andre fargar enn svart og hudfarga - det kan vere skikkeleg fint med fargar som tek opp ein farge i eit mønster du har i kjolen - til dømes grøne strømper som tek opp fargen frå eit blomemønster. Då vil du til og med vere ganske original, det er jo rett og slett lenge mellom kvar gong ein ser anna enn tette svarte strømpebukser her på berget.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 13 timer siden, Tigress skrev: Er ikkje den openberre løysinga å berre bruke litt tynnare strømpebukser?? Det går til og med an å prøve litt andre fargar enn svart og hudfarga - det kan vere skikkeleg fint med fargar som tek opp ein farge i eit mønster du har i kjolen - til dømes grøne strømper som tek opp fargen frå eit blomemønster. Då vil du til og med vere ganske original, det er jo rett og slett lenge mellom kvar gong ein ser anna enn tette svarte strømpebukser her på berget. Jeg føler det er for "sexy" med kjempetynn, svart strømpebukse. Når det er utesommer på dagtid, liker jeg at det er litt mer søtt Fargerike strømpebukser er nok ikke helt min stil. Men takk for bidrag likevel : ) Anonymkode: 76aa5...1fb
Gjest Nanne70 Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Hva med å prøve noen av disse litt løstsittende, mønstrede buksene som er i motebildet nå? De finnes i mange varianter, her er en med blomstermønster: http://bestseller.no/vila/pants/vidreamy-pants/14033301,no_NO,pd.html?dwvar_14033301_colorPattern=14033301_PinkTint_498676#lcgid=bc-women-loose-fit-trousers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå