Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen som ser det uansett?

Anonymkode: 02665...37f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var det jeg håpet på! At ingen tenker over det mener du om man velger gjennomsikige hudfargede? Har et par blå tær jeg må skjule nemmlig!

Anonymkode: ef1d2...902

Skrevet

Jeg hater strømper i sandaler/sko med åpen tå, så mitt svar er et rungende nei!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt greit :) Bare pass på at sømmen ikke synes så godt.

Anonymkode: 4c5c2...5d0

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen ting som er stygt med å vise hud. Hud er sexy. Mer hud er enda mer sexy og slik fortsetter det.

Anonymkode: 6ad35...e3b

Skrevet

Gjør ingenting så lenge kanten på leggen er skjult, og det er den jo når du bruker bukse :)

Folk vil bare anta at du bruker strømpebukse, og det er jo VELDIG vanlig å gjøre i Norge :) Synes du skal gå for det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er omvendt av Eliza Doalot - nakne føtter er ikke noe delikat syn. Da må du ha fantastisk pene føtter... Så ja til slike strømper!

Anonymkode: f0d59...3da

Skrevet

Jeg mener nei. Skal man bruke slike sko, bør man droppe strømpebukse. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg ville lagt merke til det, og om så var så hadde det nok ikke brydd meg

Anonymkode: e257e...212

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er stor forskjell på ulike typer sokker og strømper - noen har fine kanter over tærne, noen er store og veldig synlige. Så enten "ja, det går sikkert fint" eller "nei, absolutt ikke" - alt etter hvordan sokkene ser ut :)

Endret av applestories
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svaret alle sammen! :)

Anonymkode: ef1d2...902

Skrevet

Nei, ikke i sko med åpen tå :)

Skrevet
1 time siden, Eliza Doalot skrev:

Jeg hater strømper i sandaler/sko med åpen tå, så mitt svar er et rungende nei!

Som ts går jeg også i strømper til slike sko. Av den enkle grunnen at jeg får gnagsår ellers

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal være "fashion" er svaret helt klart nei, dropp strømpene til åpne sko. Hvis man skal være ei vanlig norsk dame som vil pynte seg vil jeg si ja, tror ikke akkurat alt for mange kommer til å reagere noe særlig på det (med mindre resten av antrekket ditt er veldig "fashion"). Jeg vet ikke, ga dette noen mening? Det jeg mener er i bunn og grunn at det er litt fy, men at jeg tror majoriteten av norske damer ikke "vet om" denne regelen eller bryr seg så alt for mye om det, for jeg ser det absolutt hele tiden.

Anonymkode: 1fccc...9e4

• Liker 1
Skrevet

Så lenge de er tynne (10-15 den) og nude look (dvs ingen synlig søm og ingen forsterkning over tærne) ser jeg ikke problemet.  Det vises jo så å si ikke. 

Skrevet

Ja

Skrevet

Nei, ser teit/kjerring ut. Skal du ha åpne tær på skoen kan man ikke ha på sokker/strømper, de er ikke gjennomsiktige.

uansett, er sokken gjennomsiktig nok til at det ser litt naturlig ut, så skjuler den ikke blå tær.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest det er heilt fabelaktig grelt med strømpebukse/sokkar/strømper i opne sko, er det for kaldt til å gå berrføtt er det også for kaldt til å ha opne sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...