AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Etter fødsel har vaginaen min blitt ganske utvidet og jeg har blitt veldig usikker når det kommer til samleie pga dette. Hvor fælt er det for dere menn å ha sex med noen som er løse? Jeg prøver å knipe masse under sexen og de har jo fått utløsning så helt ubrukelig er det ikke, men jeg lurer på hvor godt man kjenner at noen er vide.. Anonymkode: d8b84...8c4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Min samboer har også blitt litt mer vid etter fødsel. Jeg tenker ikke noe på det - jeg syns det er veldig godt uansett. Anonymkode: b2c46...b6e 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Ikke noe problem. Analen er jo der i nærheten om musa ikke skulle funke. Ingen krise. Anonymkode: 0aec0...98e 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Er det lenge siden fødsel? Det er normalt at vagina blir utvidet, og blir som vanlig igjen Anonymkode: 7d3f1...149
Gjest Klopp Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Jeg har ikke så tynn penis at jeg bryr meg om damene er vid. Sexen er like deilig uansett. Det som er viktig. At sexen er god Så slapp av ts. Klager noen på det så må de ha veldig tynn og kanskje liten penis.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden fødsel? Det er normalt at vagina blir utvidet, og blir som vanlig igjen Anonymkode: 7d3f1...149 4 år så tviler på det... :/ Ellers takk for super fine svar alle sammen <3 Så egentlig for meg en helt annen respons, men dette lettet meg litt! Anonymkode: d8b84...8c4 1
WayOverrated Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 4 år så tviler på det... :/ Ellers takk for super fine svar alle sammen <3 Så egentlig for meg en helt annen respons, men dette lettet meg litt! Anonymkode: d8b84...8c4 Ikke alle blir som før nei. Samboeren min er ikke like stram som før fødselen(3.5 år siden nå), men det byr ikke på noe problem. Kan hende det hadde hatt mere å bety med tynnere penis en hva jeg har, men det vet jeg jo ikke. Hvis de du har samleie med virker fornøyde og kommer tilbake for mer, så er det vel ikke mye å bry seg om
Gjest Coolaid Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 Du kan jo trene musklene i vagina opp igjen. Kjøp deg noen "egg" som er laget for ditt formål så er det bare å knipe i vei. Tipper forøvrig at du bekymrer deg mer enn nødvendig over dette.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Den 2.5.2016 at 15.36, Coolaid skrev: Du kan jo trene musklene i vagina opp igjen. Kjøp deg noen "egg" som er laget for ditt formål så er det bare å knipe i vei. Tipper forøvrig at du bekymrer deg mer enn nødvendig over dette. Jeg trent hver dag siden fødsel så problemet ligger nok ikke der. Håper det.. :/ Anonymkode: d8b84...8c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå