Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så glad av dette forumet,jeg! Jeg kan nesten kjenne lukta av grantreet, av juleappelsin (ja,sånn med nelliker) av ribbe og surkål, av gløgg og pepperkaker, og av snø....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vi jule glade eller galde... liker oss her...

.. og gleder oss til å ta frem juleavatarene .. :sjarmor:

Kan ikke si annet enn at jeg er spent på å se en julelompe... er det med sild eller nisse på??? :ler:

Skrevet

Fanken, en liten tyrkkleif (sorry,alle Leifer!)

Heng deg ikke opp i bagateller,da.Di julesild!Pass deg ellers blir jeg lompen!!!

Skrevet

Lompnere enn lompest....? :sjarmor::ler:

Jeg blir også gald av dette forumet, men jeg har aldri fått laget meg noen juleavatar.... Kanskje jeg skulle fri til a mor.....

Skrevet

Jeg galder meg til å ta frem juleavataren jeg også! :hoppe:

Skrevet

Åjaaa, juleavataren. :hoppe::nisse:

Skrevet

Galder meg til julebord også, jeg, for jeg har ny kjole :hoppe:

Skrevet
Fanken, en liten tyrkkleif (sorry,alle Leifer!)

Heng deg ikke opp i bagateller,da.Di julesild!Pass deg ellers blir jeg lompen!!!

Æ'kke sild .. er bille.. :tunge1:

Men juleavatar ... det er viktig det .. for alle oss julegale.. - så bare begynn å let... :Nikke:

(ellers så finnes det noen vennlige skjeler her inne som er behjelpelige - Vea, Bjørnsdatter og Achmed, sørget for juleavatarer til Kreps, Barbie og meg)

Skrevet

*Lefser til Tex og Billa*

Pass dere, ellers kommer ikke nissen!!! :tunge1:

Gjest lilletroll
Skrevet
:ler2: Du vet du kan endre overskriften i innlegget ditt også, sant?? Men på den annen side...er mye morsommere på den her måten :tunge1:
Skrevet
:ler2: Du vet du kan endre overskriften i innlegget ditt også' date=' sant?? Men på den annen side...er mye morsommere på den her måten :tunge1:[/quote']

Hysj!!! :ler:

Er vi lulegalde så er vi julegalde... :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Santsant :ler: JuleGALDE er vi i bøtter og spann :sjarmor:

Skrevet

Edder og GALLE! Nå føler jeg meg mobbet her!

Skal sladre til nissen jeg.....!:-(

JuleGALE er rette ordet.

(Skjønt hvorfor være normal, når man er lykkelig som gal?)

Skrevet
:klem: ingen som mobber lompa.. så lumpne er vi ikke... men lulegalde eller julegale .. det er vi :sjarmor:
Skrevet

jeg eeelsker lul og blil veldig gald av å tenke på at lula snart er lunt hjørnet, så kan vi gå lunt tleet å synge galde lul!!! :Nikke::digge:

Skrevet

jepp LilleBille, der er du definitivt inne på no!! :ler:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

GALE er dere ihvertfall! Og jeg digger dere for akkurat det. Dere lyser opp hverdagen her i rottereiret!

"gald" i dere, har jeg blitt!!! :kysse: :nisse::klem::nisse::klem:

Skrevet

Jeg trodde skrivefeilen GALD skulle egentlig være GAL. Altså at du mente å skrive : "Jeg blir så GAL av dette forumet." For det er nemlig dekkende for mine følelser. Men så var det ikke det. Dere skal få ha dette forumet i fred for meg veffal. Heldigvis jul bare en gang i året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...