AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Møtte en fyr et par ganger for litt siden. Han sa direkte at var positiv til å fortsette å møtes, noe jeg også er. Han er klok, kjekk, talentfull, spesiell og har en utrolig dyp personlighet, noe jeg ikke føler jeg greier å matche. Han gir mye av seg selv og jeg prøver også å gjøre det. Samtalene er for all del dynamisk og begge er lydhør, men jeg føler meg rett og slett for medioker og litt mindreverdig sammenlignet med han, veldig teit tanke, men er veldig selvkritisk av natur. Usikker på om jeg vil fortsette, jeg ville blitt veldig lei meg om jeg senere blir avvist av denne mannen som fascinerer meg til de grader. Om han innser at jeg bare er en normal og kjedelig jente. Lurer på om jeg skal bare kutte av før vi blir bedre kjent. Noen som har følt det slik? Anonymkode: e7c44...d68
avida30 Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Blås i hva du føler om deg selv, man ser ofte ikke det andre ser. La han heller skryte deg opp og få bedre selvtillit fordi han ser kvaliteter og verdi i deg som du pr nå er blind for selv. Ikke trekk deg bare fordi du tror du er for dårlig for han, han syntes åpenbart ikke det! 1
Daniel123 Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Hvis han selv sier at han er positiv til å møte deg, og fortsetter å møte deg, er det åpenbart noe ved deg som han liker! Ikke avvis deg selv på grunn av mindreverdighetskomplekser i forhold til ham, du er god nok for ham!:) 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Kanskje han føler akkurat som deg, at han blir for dyp, og skulle ønske at han var litt mer som deg? Du må ta noen sjanser i livet, dette er jo virkelig en mann som du liker slik som du allerede snakker ham opp. Det er vanlig å ville beskytte seg selv, men her tror jeg jeg ville tatt sjansen, siden han allerede viser at han er interessert. Anonymkode: cf246...858 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 2 timer siden, avida30 skrev: Blås i hva du føler om deg selv, man ser ofte ikke det andre ser. La han heller skryte deg opp og få bedre selvtillit fordi han ser kvaliteter og verdi i deg som du pr nå er blind for selv. Ikke trekk deg bare fordi du tror du er for dårlig for han, han syntes åpenbart ikke det! 1 time siden, Daniel123 skrev: Hvis han selv sier at han er positiv til å møte deg, og fortsetter å møte deg, er det åpenbart noe ved deg som han liker! Ikke avvis deg selv på grunn av mindreverdighetskomplekser i forhold til ham, du er god nok for ham!:) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han føler akkurat som deg, at han blir for dyp, og skulle ønske at han var litt mer som deg? Du må ta noen sjanser i livet, dette er jo virkelig en mann som du liker slik som du allerede snakker ham opp. Det er vanlig å ville beskytte seg selv, men her tror jeg jeg ville tatt sjansen, siden han allerede viser at han er interessert. Anonymkode: cf246...858 TS her. Takk for svar! Har veldig lyst til å fortsette. Han er jo totalt ærlig på andre områder, så jeg tar han på ordet når han sier at han vil møte meg igjen. Ble singel for en måned siden, og oppsøkte egentlig bare litt forbigående kontakt nå for å ta kontroll over tilværelsen igjen, men denne spesielle personen har virkelig forbløffet meg. Det er litt skummelt at jeg ikke greier å lande ordentlig før noen dager etter jeg har møtt han og jeg kjenner jeg blir mer og mer oppslukt. Er så redd for å bli avvist. Anonymkode: e7c44...d68
avida30 Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar! Har veldig lyst til å fortsette. Han er jo totalt ærlig på andre områder, så jeg tar han på ordet når han sier at han vil møte meg igjen. Ble singel for en måned siden, og oppsøkte egentlig bare litt forbigående kontakt nå for å ta kontroll over tilværelsen igjen, men denne spesielle personen har virkelig forbløffet meg. Det er litt skummelt at jeg ikke greier å lande ordentlig før noen dager etter jeg har møtt han og jeg kjenner jeg blir mer og mer oppslukt. Er så redd for å bli avvist. Anonymkode: e7c44...d68 Avvisning kan skje og det er helt vanlig, alle kan ikke matche med alle og jo flere sider man ser av hverandre jo bedre vet man om man er match eller ikke. Det er bare å håpe på det beste, men huske å aldri ta det personlig om du skulle bli avvist, er jo ikke noe nederlag å miste en som man uansett kanskje ikke matchet så bra med som man trodde, det ville bare gjort det kjipt i lengden å forholde seg til Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 Ts.. Jeg tror du bør holde deg unna å få mennesker til å bli forelsket i deg, inntil du har klart å jobbe med de tingene du graver deg ned med. Jeg ville ikke sagt det til deg for 1 år siden, men nå har jeg fått såpass mange erfaringer og tankene mine bekreftet at hvis jeg forstår problemstillingen, bør du holde deg unna med mindre du VET at du ikke kommer til å slite med dette hvis det blir et forhold. Hvis du sliter med dette når dere er kjærester, ikke hanskes med det/får det til, så vil både du og han sitte igjen med kjærlighetssorg. Anonymkode: 7045e...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå