Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på Brunstad et par gangeri forbindelse med hesteshowet som arrangeres der hver februar. Mitt inntrykk av S.V på stedet er at de er veldig hyggelige og arbeidsomme folk. Flott senter og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er like forskjellige om de er Smiths venner eller ikke. Kjenner ikke mye til de, men en ting må jeg si. Smiths venner og Jehovas vitner er VELDIG forskjellige! Rent tros messig og i leve måte.

Jda, det var en episode hva de fannt ut om noe insecst innen for Smiths venner. Hva skjedde? jo vedkommende (overgirperen) ble "utstøtt". Det samme har skjed i Jehovas vitne. Der annbefaller de familien til barna om ikke å annmelde. De utsøtter ikke missbrukeren... Så en viss forskjell mellom S.V og J.V er det jo... :roll:

Dette stemmer ikke i det hele tatt.

Skrevet

Smiths venner er ganske modernisert i vår tid, Og mange av de har høyere utdannelse.

JV. Flere der har også høyere utdannelse, de kvinnene tjener ikke mennene, flere av tilhørerene er leger, psykiatere, sykepleiere, snekkere, ol. Du treffer de innen de fleste yrker.

Når det gjelder Incest, så har alle jeg kjenner til hørt om saker der det er blitt ordnet opp innad og ikke anmeldt. For meg var dette rart. Men , og her er ingen unnskyldning.

De utstøter den som begår overgrep, de støtter opp om den som har vært utsatt for dette.

Så ting er i fremgang hos både Smiths venner og JV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...