Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.sykletiljobben.no

Flere som er med?

Man trenger ikke sykle til jobben for å være med - all aktivitet teller. Man kan vinne premier, bl.a. sykler :-)

Dere som er med; skriv gjerne hvor mange poeng/km dere har...

Anonymkode: ceb5d...153

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, men synes det er en håpløs greie... Dårlig brukergrensesnitt, ulogisk poenggiving, og ulogiske oversikter over poengplasseringer.

Skrevet

Er med! Hm, syns da sida er ganske oversiktlig. Dog er det ganske mange regler for poenggivningen..

Hvis det fører til at noen som ikke hadde giddet å være aktivitet kommer seg ut så er jo det bra! Jeg har enda ikke syklet  til jobben en eneste gang, men er i aktivitet på kveldstid og i helgene, så litt poeng har det blitt: 29. Mye blest om dette på jobben hos, dvs. jeg tror at vi har fått med en del som ellers ikke hadde giddet :-)

Skrevet

Jeg ble kvalm av å se på den grusomme nettsiden men jeg vurderer å sykle til jobb. Har litt under 4 mil dit, men da trenger jeg ny sykkel. Har ikke dusj på jobb, men treningssenteret mitt er rett rundt hjørnet, så jeg kan dusje der og sykle det siste stykket rolig.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er med, men irriterer meg over at ein kan logge alt anna enn transport til jobben. Husbonden min kan få fleire poeng enn eg om han køyrer til jobb og så sett seg på sykkelen og syklar to og ein halv time, trass i at eg syklar mest 20km kvar veg til jobb. Om poenget var å få folk til å lee seg burde kampanjen heller heite "Folkehelse". Og yoga? Seriøst, ein yogaer då ikkje til jobb. Ikkje golfar ein til jobb heller. Og dei som ligg på topp i kampanjen har heilt sjuke tal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...