Gå til innhold

Ryggsekk. Fjellreven Kånken?

x

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Det er dei aller færraste ryggsekkar som er vasstette, og dei som er det er ofte grulege tunge i forhold til å rett og slett berre pakke i plastposer. Plastposer verkar dessutan organiserande! Og så er det definitivt slik at ein kompromissekk gir dårlege løysingar til alt. Ein urban sekk vil vere ein dårleg tursekk og omvendt. Så eg vil tilrå at du verkeleg tenkjer gjennom kva du vil bruke han mest til, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, x skrev:

Hei! Jeg trenger en god ryggsekk. Kravene mine er:

• kan brukes til det meste - som studier, dagsturer, og håndbagasje når man reiser
  • ikke en alt for stor og klumpete sekk - men har allikevel plass til det man trenger (f.eks et par bøker, matboks, pc, vannflaske)
  • vanntett (at det er trygt å ha pc'en og skolesakene i den, eller at man kan gå tur i regnet uten at alt blir gjennomvått)
  • at den sitter godt på ryggen og er behagelig å bruke
  • god kvalitet, kan brukes i mange år

Har kikket rundt, og 20 liters-sekken til Fjellreven er den som ser mest aktuell ut. Liker godt utseendet på den, at den ikke er så typisk skolesekk eller fjellsekk. Jeg lurer på om noen har denne ryggsekken, og om dere er fornøyd? Hvor mye har dere plass til i den? :) Hvis jeg har forstått det rett, så er ikke sekken vanntett? :/ 

Er det eventuelt noen andre sekker som kan anbefales? Noen av sekkene til Herschel ser også aktuelle ut, men de er vel heller ikke vanntette?

Setter pris på svar :)

Nei den er ikke vanntett, men jeg har impregnert min. Jeg gjentar det ved behov. Innholdet som ikke tåler vann, har jeg alltid i et vanntett handlenett, men det har ikke skjedd noe vannskader hos meg enda :) 

Jeg er veldig glad i mine to Kånken-sekker. Har en normal type, og en enorm laptop-variant. Jeg trodde det var hype, men de er mye mer brukervennlige og behagelige enn alle andre "runde" ryggsekk-typer jeg har hatt. Fasongen gjør også at det ikke er så enkelt for sekken å "åpne seg selv" hvis du ikke lukker de helt igjen ved et uhell. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...