Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lyktes på første forsøk med IVF , som har tette og betente eggledere?

er så engstelig for at siste etappe skal gå galt her😔

på forhånd takk for svar❤️

Anonymkode: 5fc1b...28f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne følge denne tråden. Jeg kan ikke svare helt enda. 

Skal inn på samtale om en måned, og er litt usikker på når vi starter opp behandling. 

Hvor er dere i fasen?

Anonymkode: 69901...471

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mest trolig tette eggledere pga tidligere operasjoner i magen. Vi har egg som er fryset ned for flere år siden pga cellegiftsbehandling som kom til å ødelegge eggene jeg har. Skal inn til samtale snart, venter bare på å få time. Så håper jeg vi kan komme raskt igang ettersom vi allerede er ferdige med å ta ut egg. 

Jeg også er så bekymret for at vi ikke skal lykkes med IVF. Så vil gjerne følge tråden her. 

Lykke til, til deg! Håper dere lykkes ❤️ Kjipt at det er vanskelig for flere av oss å bli gravide, mens andre blir gravide bare av å se på hverandre. Men man må bare gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: 0655e...0a2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne følge denne tråden. Jeg kan ikke svare helt enda. 

Skal inn på samtale om en måned, og er litt usikker på når vi starter opp behandling. 

Hvor er dere i fasen?

Anonymkode: 69901...471

Har innsett imorgen... Så har vært igjennom hormonbehandling og uttak.... Blir ekstremt nervepirrende fremover😳

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mest trolig tette eggledere pga tidligere operasjoner i magen. Vi har egg som er fryset ned for flere år siden pga cellegiftsbehandling som kom til å ødelegge eggene jeg har. Skal inn til samtale snart, venter bare på å få time. Så håper jeg vi kan komme raskt igang ettersom vi allerede er ferdige med å ta ut egg. 

Jeg også er så bekymret for at vi ikke skal lykkes med IVF. Så vil gjerne følge tråden her. 

Lykke til, til deg! Håper dere lykkes ❤️ Kjipt at det er vanskelig for flere av oss å bli gravide, mens andre blir gravide bare av å se på hverandre. Men man må bare gjøre det beste ut av det. 

Håper virkelig dere får fortgang i det❤️ Gikk fort med oss😉Er i Porsgrunn vi da👍

Er innsett imorgen, så blir spenning til å ta på fremover😱🙈

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det bare timene igjen til innsetting❤️ Spenningen er til å ta og føle på....

hatt litt vondt siste dagene, men det tror jeg er normalt. Alikevel veldig skummelt, når man er så avhengig av at alt skal være bra...

men for meg, var egg uttaket veldig vondt.. De fant jo 12 bare på den ene siden😳

Blir spennende å se hvor mange jeg får på frys også, om det blir noen😬  

Masse lykke til , til dere andre;) skal holde dere oppdatert:) er jo litt greit når det er andre som er i samme båt, -som kan fortelle litt også❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det bare timene igjen til innsetting❤️ Spenningen er til å ta og føle på....

hatt litt vondt siste dagene, men det tror jeg er normalt. Alikevel veldig skummelt, når man er så avhengig av at alt skal være bra...

men for meg, var egg uttaket veldig vondt.. De fant jo 12 bare på den ene siden😳

Blir spennende å se hvor mange jeg får på frys også, om det blir noen😬  

Masse lykke til , til dere andre;) skal holde dere oppdatert:) er jo litt greit når det er andre som er i samme båt, -som kan fortelle litt også❤️ 

Masse lykke til ❤️

jeg også syntes at eggutaket var litt vondt! Håper vi også får time snart, så jeg også får innsetting. 

Hadde vært interessant å høre hvordan det var å sette inn :) så hvis du har lyst til å oppdatere hadde jeg blitt glad :) 

krysser fingrene for at den skal feste seg å klamre seg fast hos deg! 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Masse lykke til ❤️

jeg også syntes at eggutaket var litt vondt! Håper vi også får time snart, så jeg også får innsetting. 

Hadde vært interessant å høre hvordan det var å sette inn :) så hvis du har lyst til å oppdatere hadde jeg blitt glad :) 

krysser fingrene for at den skal feste seg å klamre seg fast hos deg! 

Jeg skal gi dere løpende oppdatering❤️ Savner selv noe å sammenlikne med. Det ligger sikkert rn tråd her og der, men blir litt mye å snoke igjennom😳 Tusen takk;)

krysser fingre for at dere snart kommer inn😉 Er ikke-særlig festlig den ventetiden... Jeg har mnd ventetid i beste fall😬

AnonymBruker
Skrevet

Da har man vært og satt inn. Selve inngrepet merket man ikke noe til❤️

Men det var mer nervepirrende og emosjonelt denne gangen. Man må selv holde ultralyden på magen, slik at dem ser  hvor å føre det lille plastrøret hen. Du må sørge for halvfull blære, slik at dem har bedre sikt. Så å ligge der med det spekelet i ditt aller helligste, og holder på å tisse på deg...-DET var utfordrende😎 Men tilslutt fikk dem sprøytet inn det befruktede frøet. Nå blir det noen dager i uvisshet, og får se om det har festet seg.... Kjenner at det er NÅ det vanskeligste med hele prosessen begynner😳❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...