Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor trygt er det å handle dyre ting på Finn? Nå tenker jeg dyre vesker og slikt folk ønsker å kvitte seg med av forskjellige årsaker? Noen som har vært igjennom dette og kan dele noen tips og forhåndsregler man bør ta? Ser at flere selger oppgir at de ikke sender vare før hele beløpet er betalt inn på konto med unnskyldning om at posten ikke dekker så høy forsikring osv. 

Anonymkode: 78dbc...640

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor trygt det er å kjøpe vesker er en vurderingssak som med det meste man handler fra private. Noen ganger kan du være heldig andre ganger veldig uheldig. Brukte vesker ville jeg aldri handlet via finn eller andre nettsider fordi det generelt er mye problemer knyttet til dyre vesker noe en ser bl.a. på forumet her. 

Anonymkode: 6b0ad...a9f

• Liker 1
Skrevet

Typiske populære artikler som dyre designervesker, er en svindelform som lokker til seg stadig nye uærlige mennesker. Skal du kjøpe en brukt designerveske, velg en selger som bor i kjørbar avstand fra deg, så slipper du å bruke posten, og du kan ta varen i øyensyn før du betaler. Greit nok at det kan ta tid før den riktige vesken dukker opp, men det kan lønne seg å vente. Risikoen for å bli svindlet minsker betraktelig.

Personlig ville jeg aldri kjøpt en sånn typisk "svindel-gjenstand" på Finn. Det er FOR populært, og for mange svindlere der ute. Skal du kjøpe på Finn, så forlang i det minste at dere bruker Finns sikre betalingsløsning. Dvs at pengene settes inn på Finns nøytrale konto og utbetales ikke til selger før kjøper har fått og godkjent varen(e).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...