AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Del Skrevet 1. mai 2016 Akkurat på terskelen til å varme opp frosne avlange rundstykker fra hatting til familiefrokost, og plutselig virker ikke komfyren lenger! Hjelp... Bare kokeplatene virker. Hvordan kan jeg få varmet opp/stekt rundstykkene nå? Vanligvis tiner jeg dem, dynker de i vann, deles i to og stekes i ovnen på noen minutter. Kan jeg gjøre det i stekepanne evt gryte istedenfor? Anonymkode: 09831...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. mai 2016 #2 Del Skrevet 1. mai 2016 Det går jo an å lage brød i kasserolle på plata, så da må det jo gå an å varme halvstekte rundstykker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michonne Skrevet 1. mai 2016 #3 Del Skrevet 1. mai 2016 Aldri prøvd uten ovn før. Hva med å prøve gryte med lokk? legge de på stekepanne og steke ? Hehe noen andre som kanskje har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg tenkte kanskje brødristeren kunne brukes og. Men den har samboeren kassert....... Får prøve stekepannen med lokk som @Michonne tipser. Anonymkode: 09831...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michonne Skrevet 1. mai 2016 #5 Del Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte kanskje brødristeren kunne brukes og. Men den har samboeren kassert....... Får prøve stekepannen med lokk som @Michonne tipser. Anonymkode: 09831...6c8 Ja brødristeren hørtes genialt ut :D dele de i to også oppi. Prøvde du gryte? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Del Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, Michonne skrev: Ja brødristeren hørtes genialt ut :D dele de i to også oppi. Prøvde du gryte? Hvordan gikk det? Vi brukte støpejernsstekepanna med lokk. Varmet den opp uten fett, hadde bittelitt vann på skorpene etter å ha delt dem i to og tørrstekte/dampet i noen få minutter. Snudde og stekte begge sider. Ble nesten som ristet brød. Anonymkode: 09831...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Del Skrevet 1. mai 2016 4 timer siden, penny_ skrev: Det går jo an å lage brød i kasserolle på plata, så da må det jo gå an å varme halvstekte rundstykker også? Prøvde med stekepanna Anonymkode: 09831...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michonne Skrevet 5. mai 2016 #8 Del Skrevet 5. mai 2016 Så bra det gikk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå