Gå til innhold

shemale

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er noe veldig spennende og opphissende med shemale/ ladyboyz, ser ut som en deilig kvinne med en saftig kuk, noen her inne ? Flere som deler min oppfatning

Anonymkode: 930c5...fa0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har prøvd å se shemale + kvinner. Det ble fort veldig dårlig. De klarer liksom ikke å støte ordentlig. Shemale + menn har jeg ikke sett.

Gjest steinbukk79
Skrevet

Husker tv serien " there's something about miriam" hun/han hadde lurt meg

Skrevet

Hot.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, steinbukk79 skrev:

Husker tv serien " there's something about miriam" hun/han hadde lurt meg

15 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hot.

Er dere bi?

Anonymkode: bd6fc...9ba

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

jeg syns det er hot :) og skikkelig sexy, ofte blir det omtalt som det beste fra to verdener, noe jeg faktisk er enig i.

Jeg har hatt sex med en shemale en gang i mitt liv og jeg syns det var helt magisk og noe jeg vil huske resten av livet :)

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere bi?

Ish.

Skrevet

Fredrik foretrekker å se på Females, altså. Men hver sin smak selvsagt! Stor tommelopp til de som tørr å stå imot flokken. Sånt fortjener skryt.

XoXo+Klem

Fredrik, tihi <3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Ish.

Ish?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ish?

Bi-ish.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Bi-ish.

Det skjønte jeg men hva betyr det? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønte jeg men hva betyr det? 

At kuk og sæd kan være interessant i ny og ne, men at jeg ellers ikke tenner på menn. Dermed er shemales ganske perfekt for akkurat dét.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

She-males kan se meget bra ut:

bc1c85a5d3ec065482dc20268ea48bfe.jpg

Anonymkode: 68f75...218

Skrevet

Hun der var flott ja. *Løfter på skjørtet*... Oi faaae-.. *Tenker for seg selv...* "Hvis jeg har kommet så langt så kan jeg vel bare.. Gasse på?" 

Nei, i tvil gitt, så faktisk ikke ille ut - men hva skjuler seg mellom bena der da? Jeg skjønner ingenting jeg. Hvordan funker det der? Jeg er glad i hull hvor det er helligvann og holder meg til det altså. Er både døpt og konfirmert så er vel derfor. Ikke at jeg ser på meg selv som kristen da.

Men som nevnt - trivelig at folk liker forskjellige ting og deler erfaringer, her kan jeg lære mye nytt ser jeg. Synes ingen skal vær en sau, vær heller en ulv. Akkurat som hu derre Ida Wolf på blogg.no, en av mine konkurrenter - men jeg knuser hu snart. Veien til toppen er hard, men jeg cruiser videre. Until next time - kos deg med shemales, så holder jeg meg til females (selv om jeg bare har ei da, men hu er jaggu god og ska jeg si deg!).

Skrevet (endret)
3 timer siden, lipgloss skrev:

jeg syns det er hot :) og skikkelig sexy, ofte blir det omtalt som det beste fra to verdener, noe jeg faktisk er enig i.

Jeg har hatt sex med en shemale en gang i mitt liv og jeg syns det var helt magisk og noe jeg vil huske resten av livet :)

Wow. Det er rimelig hot. Hadde du kunne hatt trekant med en shemale og en mann? Det er den ultimate drømmen min ihvertfall.

Endret av auto
Gjest lipgloss
Skrevet

Ja det kunne jeg veldig gjerne hatt lyst til.

Jeg er biseksuell så hadde nok storkost meg i en slik setting ja :)

AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, May 01, 2016 at 13.01, AnonymBruker skrev:

She-males kan se meget bra ut:

bc1c85a5d3ec065482dc20268ea48bfe.jpg

Anonymkode: 68f75...218

DeilIg...

Anonymkode: 930c5...fa0

Skrevet

Om jeg syns språkbruken i HI er unødvendig, svarer jeg likevel...

Det måtte i så tilfelle være en asiatisk Ladyboy om jeg turte prøve. Har dere sett hvor ufattelig nydelige mange av de er? ☺

Skrevet

Mange flott jenter med p......

AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenke meg å prøve en shemale en gang altså! Jeg har hørt at de er kjempeflinke til å suge også. Høres spennende ut!!

Anonymkode: 45754...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...