Dru Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg elsker kattunger! De er så nydelige. Så fant jeg denne siden: http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/...dyr/cats/unger/ Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 ååå! Så mange skjønne pusekatter! Smelt smelt... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ååååååååååååååååååååå niiiiiiiiidelig!!! Dersom det var håp for at en sånt lite nøste kunne ha overlevd sammen med min territorielle terror-katt så skulle jeg ha hatt meg en sånn en. Å kooooooooooooose på! (Jeg får gå å tvangskose på han gamle gretne borti sofaen her istedet, for han er jammen meg søt han og!) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. oktober 2004 #5 Del Skrevet 27. oktober 2004 Helledussen dah... jeg kan ikke tenke meg noe mer søtt og sjarmerende og herlig enn "pusunger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hehe, noe så nusselig.. De har ikke mange bekymringer i verden de der nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er verdt å ta frem linken både i en god og dårlig stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judi Skrevet 28. oktober 2004 #8 Del Skrevet 28. oktober 2004 å så mange søte kattunger. Jeg måtte bare legge den siden i favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #9 Del Skrevet 28. oktober 2004 Så grusomt søte. *savne kattungen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. oktober 2004 #10 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg har en teori om at det ikke finnes noe søtere enn kattunger i verden, og den har holdt ganske lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 29. oktober 2004 #11 Del Skrevet 29. oktober 2004 Åååååh!!! *smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #12 Del Skrevet 29. oktober 2004 Syntes denne goklumpen her tok kaka jeg, se på de øynene da. Er nok en liten rakker http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/.../unger/153.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 29. oktober 2004 #13 Del Skrevet 29. oktober 2004 åh!!vet ikke hvor jeg skal begynde og kopiere bildene til dataen min!!??!!ska nåvartfall ta den siden til favorittene mine!!sjjjjeeeeeeeeeeeeeempe søte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 1. november 2004 #14 Del Skrevet 1. november 2004 Åhhhh.... så søte!!! Vil kose med!! Se på den da.... http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/...er/cat_0009.jpg Lille magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. november 2004 #15 Del Skrevet 1. november 2004 Har 3 av denne sorten hjemme nå. Er fostermamma - de skal tilbake til Dyrebeskyttelsen når de er gamle nok til å gies bort. De er nydelige, søte, snille og rampete!! Og sååå artigt å se de løpe rundt når de akkurat har spist. Da er magene digre og de tipper nesten over! hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevina Skrevet 2. november 2004 #16 Del Skrevet 2. november 2004 Så søte da...får nesten tårer i øya her jeg sitter. Lagra den på favoritter ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #17 Del Skrevet 2. november 2004 Hellandussen så nyyyyydelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå