Gå til innhold

Jenter må skjerpe seg på feminisme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kalle meg feminist, en ekte feminist. Jeg er for likestilling. Jeg er for at jenter skal få de samme mulighetene som menn, den samme lønnen, ha den samme makten over sin egen kropp, sin egen seksualitet osv Men feminisme bør også handle om noe mer. 

Nemlig: Om mannens rett til å være svak. Om mannens rett til å være forfengelig, om mannens rett til å bruke sminke, trille vogn og elske håndarbeid, uten å bli kalt for homo av den grunn! 

Men der stopper kvinner opp. De har tatt og tatt fra menn i årevis og med en gang en mann vil ha noe tilbake steiler de. Snakker om at slike menn er uatraktive osv. Om jeg hadde gått rundt og sagt at for eksempel jenter som ikke gikk i miniskjørt hele tia var uattraktive hadde jeg blitt dumpa på havet. Det er det samme som når jenter sier at gutter som trives i skjørt er uatraktive! 

SKJERPINGS JENTER!

Anonymkode: 25e2e...ef8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

På tide å sove av seg rusen kanskje? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil kalle meg feminist, en ekte feminist. Jeg er for likestilling. Jeg er for at jenter skal få de samme mulighetene som menn, den samme lønnen, ha den samme makten over sin egen kropp, sin egen seksualitet osv Men feminisme bør også handle om noe mer. 

Nemlig: Om mannens rett til å være svak. Om mannens rett til å være forfengelig, om mannens rett til å bruke sminke, trille vogn og elske håndarbeid, uten å bli kalt for homo av den grunn! 

Men der stopper kvinner opp. De har tatt og tatt fra menn i årevis og med en gang en mann vil ha noe tilbake steiler de. Snakker om at slike menn er uatraktive osv. Om jeg hadde gått rundt og sagt at for eksempel jenter som ikke gikk i miniskjørt hele tia var uattraktive hadde jeg blitt dumpa på havet. Det er det samme som når jenter sier at gutter som trives i skjørt er uatraktive! 

SKJERPINGS JENTER!

Feminister kaller ikke menn som gjør dette for homo. Det gjør nok helst andre menn, i den grad det i det hele tatt blir gjort.

Anonymkode: 7d9e6...cbc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Menn er menn verst. De er de som er verst på å dømme andre menn som de anser som femi eller ikke er ekte mann som tar i tak, kjører bil, sager med motorsag, spytter og andre aktiviteter de mener er mandige

Anonymkode: ae735...075

• Liker 6
Skrevet

Den samme lønnen? Da må dere jo ha de samme jobbene... 

• Liker 1
Skrevet

Beklager, men jeg har ALDRI sett en kvinne hetse en femi/homo/transkjønnet mann, sett bort fra religiøse idioter. Derimot ser jeg en overflod av hetsen komme fra andre menn. 

• Liker 6
Skrevet
11 timer siden, satan skrev:

Beklager, men jeg har ALDRI sett en kvinne hetse en femi/homo/transkjønnet mann, sett bort fra religiøse idioter. Derimot ser jeg en overflod av hetsen komme fra andre menn. 

Dette er sant.

Det er menn som mobber andre menn som feks vil jobbe I bhg eller som sykepleier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De flese kvinnelige feminister mener det samme som deg. Men dessverre velger mange og høre på det få som ikke er sånn. Ofte fordi de roper høyest. 

Anonymkode: 6938d...02c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Den samme lønnen? Da må dere jo ha de samme jobbene... 

Den dagen feminister kjemper for flere kvinner i kloakkanlegg vil aldri komme...

Anonymkode: 81145...acf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du menn faktisk bryr seg om disse tingene? Hva med å jobbe for andre viktigere saker som menn faktisk bryr seg om?

Anonymkode: e4087...221

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 1.5.2016 at 15.31, AnonymBruker skrev:

Den dagen feminister kjemper for flere kvinner i kloakkanlegg vil aldri komme...

Anonymkode: 81145...acf

Kan du ikke finne på noe nytt snart? Det begynner å bli enerverende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 4/30/2016 at 1.59, satan skrev:

Det skjer. De slår deg ikke ned, men lar deg få vite hva de mener om deg på mer subtile måter.

Anonymkode: de16e...1c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer. De slår deg ikke ned, men lar deg få vite hva de mener om deg på mer subtile måter.

Hvordan vet du dette?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du dette?

Fordi jeg selv har opplevd det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Den 30. april 2016 at 1.21, AnonymBruker skrev:

SKJERPINGS JENTER!

Tror ikke det er så mange menn som egentlig drømmer om å strikke, sminke seg, gå i skjørt m.m. Likestilling betyr ikke at menn og kvinner skal bli like, men respekt for frie valg og ulikheter. Menn liker fortsatt feminine kvinner og kvinner liker maskuline menn!

Endret av himmeloghav
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt skjer det. Jeg tror ikke at hunkjønn er engler, heller. Jeg sier bare at JEG har ikke sett noen jenter oppført seg sånn, har derimot vitnet mange menn (spesielt på fylla) som både har snakket stygt til og brukt vold mot homofile.

Alle de homofile guttene jeg gikk på skole med ble kjempegodt tatt i mot av jentene i klassen, og på skolen generelt. Guttene derimot kunne ha det morsomt på deres bekostning, og var veeeldig redde for å oppholde seg sammen med dem, fordi da var de jo homofile selv :vetikke: Fuck logic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...