Gå til innhold

Nøkkelskap med hylle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten vegg der jeg skulle fått skjult endel nøkler i tillegg til at det trengs en plass å slenge fra seg lommebok og diverse småting som rask skal på farten igjen. Ser for meg et nøkkelskap med hylle under, men finner ingenting.. noen som har andre gode ideer til meg? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

benk med en stor bolle på

Anonymkode: 028f8...3c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, @laide^ skrev:

Har en liten vegg der jeg skulle fått skjult endel nøkler i tillegg til at det trengs en plass å slenge fra seg lommebok og diverse småting som rask skal på farten igjen. Ser for meg et nøkkelskap med hylle under, men finner ingenting.. noen som har andre gode ideer til meg? :)

https://www.google.no/search?q=n%C3%B8kkelskap+med+hylle&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwis7pPaorfMAhWrHJoKHfttAzsQ_AUIBygB&biw=1366&bih=645#imgrc=OgYLgrLtFhWUfM%3A

Relatert bilde

Anonymkode: 17cc0...81a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, @laide^ skrev:

Her med en liten skuff under https://www.epla.no/materiell/produkter/738080/

Må det være hylle? Kan du snekre på en hylle som festes til skapet eller veggen?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

benk med en stor bolle på

Anonymkode: 028f8...3c9

Veggen er for smal til benk så det går ikke..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sorry. Dette var allikevel ikke et nøkkelskap

Men den er vel magnetisk? Slik at man kan fest magneter som kan fungere som knagger til nøkler?

Anonymkode: 7df96...131

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men den er vel magnetisk? Slik at man kan fest magneter som kan fungere som knagger til nøkler?

Kanskje

Jeg forelsket meg i disse :)SPARROW DUO NØKKELRINGER MED

http://www.fevril.no/categories/hyller

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gjøre som dette, og ha nøkkelskap festet på veggen og henhe en hylle litt nedenfor

004.JPG

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er uten tvil det styggeste jeg har sett.

Jeg oppbevarer nøklene mine i jakkene mine, dette forutsetter selvsagt at jeg tar riktig jakke til riktig bil, men mitt bilhumør og jakkehumør stemmer overens mesteparten av tiden. Jobbnøkler har jeg i sekken med jobbpc og jobbting. Til leiligheten har jeg kopiert en nøkkel til hver jakke, en til lommeboken og en jeg la i en blomsterpotte utfor døren (aner ikke hvorfor jeg har så innihelvettes mange nøkler, bortsett fra når jeg er på ferie låser jeg ikke engang døren).

Lommeboken prøver jeg å ha i bukselommen (det suger at man ikke kan få et førerkort til hver jakke).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

(det suger at man ikke kan få et førerkort til hver jakke).

Akkurat dèt har jeg tenkt så mange ganger (ca. hver gang jeg har glemt førerkortet hjemme)! :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...