Gå til innhold

Mild influensa i år...

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jo bra for de som får influensa at den ikke er så aggresiv i år :-)

Da mener jeg de som virkelig FÅR influensa, og ikke alle de (og det er mange) som tror de har influensa hver gang de blir litt forkjølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt influensa én eneste gang i hele mitt liv (14 år siden nå, da var jeg til og med så dårlig at jeg ble innlagt på sykehus), så jeg regner aldri med at jeg får den. Veldig mange tror de har influensa, men så er det bare en forkjølelse. Influensa har helt spesifikke symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg hadde bare hatt influensa en gang i mitt liv jeg oxo... frem til i fjor vinter :( Og siden jeg er sånn syk som jeg er, så er immunforsvaret mitt for opptatt til å ta seg av sånne "bagateller" som influensa. Derfor jeg er litt smånervøs... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som alltid har trodd at jeg har hatt influensa. Helt til i fjor. Da hadde jeg virkelig influensa! Det var så grønnjævlig at jeg aldri noensinne vil ha det igjen! Gi meg heller både bihulebetennelse og bronkitt, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt influensa to-tre ganger i løpet av mitt liv.. Fysøren!

Kommer ikke tilbake til meg selv før mange måneder etterpå! :evil:

Jeg lå til sengs en mnd i fjor, samboern ble sendt på sykehus... Håper vi slipper unna i år/til neste år :roll: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alminnelig friske mennesker får influensa ganske sjelden, ca hvert 10. år. Jeg har bare hatt det én gang, og det er vel omtrent 10 år siden nå, så jeg burde kanskje stålsette meg...

(Veldig mange tror forresten de har influensa når det egentlig er snakk om en vanlig forkjølelse, selv om man utvilsomt kan føle seg ganske elendig da også. :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...