Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest halloween
Skrevet

Datteren skal på halloween party neste uke. Og hun ønsker seg en "mohawk" frisyre.

Hun har halvlangt hår rett under øret og stusset hår, slik at det bare er det på toppen som er langt.

Hvordan vil dere få en "mohawk" til å stå opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må bruke den 'hardeste' hårgeleen du finner, vet ikke hva det er nå til dags.

da jeg en gang i tiden hadde hanekam tok jeg i bruk en del forskjellig - flytende såpe blant annet, håndkrem, og helt sinnsvake mengder gele. men det er mange år siden, og det har sikkert skjedd en del utvikling på gele-fronten siden da.

og så er det vanskeligere å få håret stivt samme dag man har vaska det.

Gjest Genevieve
Skrevet

TIGI Mohawk-gel og TIGI Hard Head hårspray.

Skrevet

har hørt at sæd har en stående og hard effekt :heiajente:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hard Head hårsprayen er ikke så veldig "hard head". Hair Cement fra Fudge, derimot, er den stiveste sprayen jeg har vært borti.

L'Oreal og Joico ICE Spiker er veldig harde, lim-liknende stylinggeleer. Flubber fra Wella High Hair skal også tørke raskt.

Jeg har selv hår som jeg spiker litt opp, og til det bruker jeg Roxx fra Sebastian. Men den er dyr; 350 NOK.

Gjest Genevieve
Skrevet
har hørt at sæd har en stående og hard effekt  :heiajente:

Hun skal på Halloweenparty, ikke Pedoparty.

Skrevet

var likssom en SPØK da................ :roll: humor ikke sant? bob bob bob ikke sant?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gutta jeg sist så med mohawk brukte lano håndsåpe - den faste varianten altså - lite vann og gni gni gni... Det stod som bare det!

Gjest Halloween
Skrevet

Her skal det jobbes :-) , frøkna gleder seg kollosalt. Morsomt å "leke" sammen.

Går til innkjøp på lørdag. Mohawk blir det neste fredag...

Skrevet

JEg lagde "horn" av håret mitt til halloween for et par år siden. Rørte ut masse gelatin i litt vann og formet to horn på hodet. Hadde hår ned til midjen, så jeg brukte ikke alt håret. Satt som støpt (rett opp) hele kvelden.

Eneste problemet var at det satt som støpt i dusjen og dagen etterpå også da.. :oops: men gelatin virker!

Gjest PØNKEREN
Skrevet

Det som er den ekte oppskiften er gelatin med lite vann....neste dag/kvelden må du bruke salo med VARMT vann...der får du den riktige Mohawk frisyren...

:hoho::kul: :evil: :hoho:

Ha en god piggete kveld...

Gjest PØNKEREN
Skrevet

Det som er den ekte oppskiften er gelatin med lite vann....neste dag/kvelden må du bruke salo med VARMT vann...der får du den riktige Mohawk frisyren...

:hoho::kul: :evil: :hoho:

Ha en god piggete kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...