Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ingenting om sminke. Men vil gjerne kjøpe litt sminke til fest eller litt ekstra til hverdags. 

Jeg vil gjerne at det ser naturlig ut, men at det gjevner ut hudentonen min litt. Jeg har veldig røde kinn, så vil gjerne dempe det litt uten at det ser falskt ut og uten at jeg blir grå. Var inne i en sminkebutikk her og fikk hjelp, og de prøvde litt forskjellig på meg. Både dyre og mitt billigere. Jeg likte ikke de foundationene de prøvde på meg, for jeg synes jeg ble blek, nesten hvit og det så ut som jeg hadde en tykk maske i ansiktet. Man kunne virkelig se laget med sminke i ansiktet mitt. Det liker jeg ikke. I tillegg var det ingen glød!

lurer på om dere har noe tips til sminke som kan hjelpe meg å dekke til de røde kinnene litt, gjøre huden litt gyllen men samtidig se naturlig ut? Er det for mye å be om? 

Har forøverig lite kviser, og normal hud. 

Pris spiller ingen rolle da jeg ikke bruker mye sminke, og trenger noe bra, så legger gjerne litt penger i det! Kan også kjøpe det i USA hvis det har noe å si. 

Tusen takk for tips! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes primeren Chanel le blanc gir en ganske fin glød. Finnes andre primere som også dekker rødhet.

Liker også The Balm sin Mary Lou Manizer, som er en highlighter som også er med på en gi litt glød og synes det frisker opp ansiktet.

Hvis du synes du ble for blek av foundationene så tar du en bronzer over som gir litt farge, min favoritt der er fra mac og heter matte bronze. 

Foundation er vanskelig å finne, jeg hater selv også når det føles ut som det blir for tykt. Mine favoritter der er Este lauder double wear, men det blir kanskje litt tykk. L`oreal sin infallible matte som er litt billgere. Og denne finnes ikke i Norge, men hvis du noen gang er i England: Collection Lasting Perfection, som også er veldig billig! 

AnonymBruker
Skrevet

Bareminerals sine foundations er veldig gode. De "smelter" inn i huden og ser veldig naturlig ut, også man får en fin glød etter en liten stund. 

Anonymkode: 6c0e7...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...