Belbus Skrevet 30. april 2016 #1 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg har blitt blond, ikke så lys som jeg egentlig ønsket da det var litt pigmenter igjen fra en tidligere farging som sørget for at det skulle være en umulig oppgave Har lest litt rundt og ser at sølvshampo kan gi litt sølvskjær, noe jeg synes er kjempefint og vil ha selv, men at håret helst skal være platinablondt/veldig lyst for å bruke den. Stemmer dette? Og er mitt hår lyst nok til det eller må jeg holde meg til lillashampo? bilde ble såklart enormt.. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fima Skrevet 2. mai 2016 #2 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg bruker selv Sølvshampoo. Har aldri skjønt forskjellen, da også Sølvshampoo er lilla og gir lillaskjær hvis man har den i for lenge. Hvis du har effekt av lillashampoo vil du også ha effekt av Sølvshampoo, men hvis du vil ha hår med klart gråskjær/sølvskje spørs det om du må bleke, og det lønner seg selvfølgelig å gjøre hos frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 3. mai 2016 #3 Del Skrevet 3. mai 2016 Tror ikke det er noe forskjell på sølv- og lillasjampoo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Del Skrevet 3. mai 2016 Var hos frisøren i går og kjøpte KMS lillashampoo. De forklarte at forskjellen er at sølvshampoo er mer konsentrert og skal brukes maks en gang i uken, lillashampoo brukes som vanlig shampoo. Jeg kjøpte lillashampoo og balsam fordi håret kan lett bli veldig grått og i verste fall lilla av sølvshampoo, lillashampoo tilfører bare håret en kald tone. Mine erfaringer med sølvshampoo er at håret blir veldig tørt og matt og noen ganger får håret en litt for mørk gråfarge hvis stripene/fargene ikke er naturlige. Anonymkode: 18491...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 3. mai 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mai 2016 Takk for svar! da kjøper jeg lillashampo, tør ikke satse på at håret blir tørt og lilla nå rett før konfirmasjoner og 17. Mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå