AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Noen som har prøvd Bio Oil på gamle strekkmerker og cellulitter? Funker det? Anonymkode: f6699...c1f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Biodiesel funker bra det Anonymkode: d38cb...9a3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Mener denne da http://www.vita.no/merker/bio-oil/bio-oil Anonymkode: f6699...c1f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Det lurer jeg også på! Har masse stygge strekkmerker på hoftene.. Anonymkode: 18a0a...e3e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Lurer på det samme! Googlet spørsmålet og kom til denne tråden. Har veldig synlige og store strekkmerker på siden av hoftene og ned på lårene/skinka pga svingende vekt. Prøver å gå opp i vekt, er det noen som vet om jeg bare vil få mer strekkmerker av det ? Anonymkode: fabca...778
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Man bør bruke det med dermarulle på 1.5 mm om man vil at det skal fungere. Bio oil gjør dessverre lite alene. Anonymkode: a3f52...39d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man bør bruke det med dermarulle på 1.5 mm om man vil at det skal fungere. Bio oil gjør dessverre lite alene. Anonymkode: a3f52...39d Hvilken dermaroller spm er billig anbefales? Fant en til under hundrelappen på ebay med 1.5 men prisen gjør at jeg lurer på kvalitetseffekten.. Anonymkode: fabca...778
ajarRun Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Bio‑Oil masseres inn i strekkmerkene med en sirkelbevegelse to ganger om dagen i minst 3 måneder. Under graviditet må den brukes fra fjerde måned på områder som er tilbøyelige til å danne strekkmerker, som magen, brystene, korsryggen, hoftene, baken og lårene. Jeg tenkte at dette måtte være lett å teste. Men to ganger om dagen i minst (MINST) 3 måneder? Sinnssykt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #9 Skrevet 30. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken dermaroller spm er billig anbefales? Fant en til under hundrelappen på ebay med 1.5 men prisen gjør at jeg lurer på kvalitetseffekten.. Anonymkode: fabca...778 Ville ikke ha kjøpt på ebay, der er det mye rart. Ikke sikkert du får en steril rulle og det er skummelt. Dessuten er nålene ofte av veldig dårlig kvalitet og bøyes lett. Dette lærte jeg på den harde måten, og jeg kommer aldri til å kjøpe en billig rulle igjen. Kjøp en med god kvalitet i ansiktsstørrelse med 1.5 mm nåler eller en 1.5 mm for kropp men rundt 400 nåler (større hode). Om det er noe mer nåler dem så får ikke nålene kommet skikkelig inn i huden. Kjøp hos en forhandler som selger godkjente ruller med CE og som du kan ta kontakt med om du er missfornøyd med rullen. Har kjøpt hos mange forskjellige fra utlandet men heldigvis så er det lettere å få tak i det her til lands også nå. Google/ søk etter kroppsrulle eller dermaroller/dermaroller kropp. Koster rundt 400 for en god en som vil vare rundt 6mnd. Du vil bruke mye mer på bio oil i den perioden Anonymkode: a3f52...39d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #10 Skrevet 30. april 2016 11 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Bio‑Oil masseres inn i strekkmerkene med en sirkelbevegelse to ganger om dagen i minst 3 måneder. Under graviditet må den brukes fra fjerde måned på områder som er tilbøyelige til å danne strekkmerker, som magen, brystene, korsryggen, hoftene, baken og lårene. Jeg tenkte at dette måtte være lett å teste. Men to ganger om dagen i minst (MINST) 3 måneder? Sinnssykt Vil man ha resultater så må man gjøre jobben Et tips er å sette oljen ved tannbørsten, hver gang du pusser tennene så smører du deg. Lett å huske det da Så er det bare å vente på at jobben du legger i det skal bære frukter. Anonymkode: a3f52...39d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #11 Skrevet 30. april 2016 Har både dermaroll og biooil, fungerer ikkeAnonymkode: 9d9a7...b0f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #12 Skrevet 30. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har både dermaroll og biooil, fungerer ikke Anonymkode: 9d9a7...b0f Hvor lenge har du brukt det da? Anonymkode: 18a0a...e3e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #13 Skrevet 1. mai 2016 Angående dermaroller så har det fungert yppelig på meg, men da når jeg brukte 1.5 mm nåler. Strekkmerkene forsvant gradvis på de plassene jeg fokuserte på. Hvite strekkmerker er vanskeligere å få vekk enn røde. Har noen hvite en plass som ikke er synlig, har rullet disse litt i det siste og disse har nå falmet litt. Du må gå langs merket (følge merkets form) samt på tvers av merket. Jeg gikk over først 15-20 ganger ene veien og sa 15-20 ganger andre veien, blir rød av det men det går over. Mange som ikke synes det fungerer bruker kortere nåler (0.75 mm og 1mm) og det vil ikke hjelpe på alle strekkmerker. Eller de er for utalmodige, det kan faktisk ta litt tid. Selv om enkelte blogger hevder det er magi så er det heller snakk om at dem får betalt for å skrive positive ting i innlegget sitt. Synd for dårlige råd gir dårlige resultat. Du vil få strekkmerket bedre over tid med en 1.5 mm og litt talmodighet. Noen ganger så må man til med lengre nåler, men ville ikke prøvd det før jeg hadde sett hvordan det ble med en 1.5 mm da det egentlig er en behandling (med nål-lengder over 1.5 mm) som bør gjøres av hudleger. Anonymkode: a3f52...39d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #14 Skrevet 1. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du brukt det da? Anonymkode: 18a0a...e3e 4mnd.. Anonymkode: 9d9a7...b0f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #15 Skrevet 1. mai 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4mnd.. Anonymkode: 9d9a7...b0f Nål-lengde? Antall nåler var det på rullen? Og hvor ofte gjorde du behandlinger? Hva slags produkt brukte du til? Anonymkode: a3f52...39d
Marteet Skrevet 1. mai 2016 #16 Skrevet 1. mai 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken dermaroller spm er billig anbefales? Fant en til under hundrelappen på ebay med 1.5 men prisen gjør at jeg lurer på kvalitetseffekten.. Anonymkode: fabca...778 Ville vært forsiktig med å kjøpe slikt på ebay da det kan inneholde mye nikkel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå