Gå til innhold

snart sulter jeg meg til en sykdom!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

det mener jeg, tror det er eneste utvei! nå i lengre tid har jeg prøvd alt! og jeg har fortsatt kulemagen og bulker når jeg sitter og håndgrep på sidene.... det går fader rullan meg ikke bort! har kuttet ned på alt sukker og godis og brus og trent! men ser ingen absolutt ingenresultater! da ble jeg så deprimert at jeg tøt til godisen igjen!

dog er jeg ganske gøy og tynn men allikvell er det der!!! nå er siste utvei å ikke spise noe i det hele tatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Du sier du har prøvd alt...? Har du prøvd hard kondisjonstrening, f.eks. aerobic? da er fettet på magen det første som forbrennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er siste utvei å ikke spise noe i det hele tatt!!!

Kjempeidé, da dør du, kjøttet råtner av beina dine, og så blir du garantert tynn nok.

Jepp. Funker garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Nåja, en sannhet med modifikasjoner...Hard kondisjonstrening er IKKE det lureste hvis man vil forbrenne fett, da man i stedet for å forbrenne fett, forbrenner fra karbohydratlagrene i musklene. Punktslanking går dessuten ikke an; hvordan du legger på deg og tar av deg, er genetisk disponert, og det finnes ingen måte man kan forbrenne fett kun på magen uten å ta av seg andre steder på kroppen.

Den beste måten å forbrenne på, er å trene styrke i kombinasjon med lange utholdenhetsøkter med moderat intensitet. Det er vel ikke uten grunn at bodybuildere går lange turer før frokost i den perioden de deffer, dvs jobber med å kvitte seg med underhudsfettet?

Og sterke magemuskler gir automatisk flatere mage :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og spiser du rett?

slutter du å spise eller spiser superlite, så stopper kroppen din forbrenningen, setter på nødbluss om du vil, fordi den tror den er i en krise og er nødt til å spare på energien.

ressultat? du vil ikke tære på annet en muskler + at du vil få ekstremt lite energi og orke mye mindre!!

søk råd om ernæring, du SKAL spise ofte når du vil ha en lett livsstil!! ofte og rett. :wink:

men kanskje kroppen din ER sånn?

og "valker" når du SITTER er da noe de aller aller aller fleste sunne og friske mennesker får i større og mindre grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slutter du å spise eller spiser superlite, så stopper kroppen din forbrenningen, setter på nødbluss om du vil, fordi den tror den er i en krise og er nødt til å spare på energien.

:enig_animasjon:

"Kulemage" når du sitter? Det har nok de fleste av oss. Prøv heller å se hvor stor din kulemage er når du står.

Jeg får egentlig ikke fornemmelsen av at du er overvektig, men at du tror du er det?

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg prøvde det du vil prøve. Jeg sluttet å spise.

Resultat: Jeg ble sur og gretten fordi jeg støtt var sulten, selv om sulthetsfølelsen gikk bort, var hjernen og kroppen i fullstendig ulage. Jeg orket minimalt av de daglige gjøremålene, og jeg var ingen gøyal person å være i lag med. Tok av de første ukene, og deretter stod kiloene stand by.

Heldigvis såg jeg dette selv, før det var for sent.

Begynte heller å trene ofte og drikke mye vann. MYE vann, utrolig hvor slankende og forfriskende det er, samt at jeg spiste ofte men små mengder om gangen.

Tok i tillegg eplecidereddikk (skal ikke påstå at det hadde noen effekt).

Jeg tok av 18 kg på 3 mnd. Og har holdt meg der i over 1 år nå.

Tror egentlig ikke du har ett vektproblem, heller ett selvbilde problem, kansje?

Og du, kulemage er søtt :wink:

Klem Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det der drev jeg meg også. Ikke spise, jeg ble kjempetynn. Og enda feitere etterpå. For du legger rett på deg igjen, men du legger ikke på deg muskler, men fett.

Dermed har du en 20 år karriere foran deg som jojoslanker og du kommer til å ende opp fet som meg.

Gratulerer med valget, det er mye frustrasjon i vente, kan jeg love deg!

Og når du tenker tilbake, om noen år, tenker du :klaske: og at "egentlig var jeg ganske fin, hvorfor hvorfor HVORFOR!!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Det har jeg prøvd, jeg sluttet å spise for å bli kvitt magen. Resultat: jeg ble sykelig undervektig mistet mensen og skadet skjelettet, og syns fortsatt magen var like stor og ekkel. Absolutt ikke å anbefale.

Jeg har ingen råd til deg, annet enn at det der er ikke noe å anbefale, da må du heller godta at du er sånn som du er. Og det er helt sikkert ingen andre som tenker på at de synes magen din er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe om du trener magemusklene og ryggen, da får du strammet opp korsettet. Er man slapp der er det jo ikke noe som støtter opp tarmer og andre innvoller, og alt bare siger ut! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe om du trener magemusklene og ryggen, da får du strammet opp korsettet. Er man slapp der er det jo ikke noe som støtter opp tarmer og andre innvoller, og alt bare siger ut! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...