Gå til innhold

Push up-bikini

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en fin push up-bikini, men de jeg finner i butikkene er enten svarte eller for store i størrelsene. Jeg ønsker en i en fresh farge, type korall, knallrosa, oransje eller noe...

Har lett litt på nett, men har ikke funnet "gullegget" ennå. Fant en kjempefin på Nellly, men ifølge kommentarfeltet, har den ikke push up som den lover.

Noen som har sett en, eller vet hvor jeg kan lete? :) Link gjerne :D

(Jeg bruker str. 70A. Kan gå ned i størrelse, men ikke opp)

Anonymkode: ff026...7dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se på change, de har mange størrelser. Jeg fant en knallfarget bikini med fantastisk push-up der i fjor, men siden jeg har G-cup ble det litt for mye.

Hvis du blir målt der kan det være du får en gledelig overaskelse. Ei venninne trodde hun var 70A som deg, og fant ut at hun var 60C. Riktig størrelse hjelper puppene med å se større ut.

Anonymkode: d3eea...cf2

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se på change, de har mange størrelser. Jeg fant en knallfarget bikini med fantastisk push-up der i fjor, men siden jeg har G-cup ble det litt for mye.

Hvis du blir målt der kan det være du får en gledelig overaskelse. Ei venninne trodde hun var 70A som deg, og fant ut at hun var 60C. Riktig størrelse hjelper puppene med å se større ut.

Anonymkode: d3eea...cf2

Jeg jobber faktisk på Change ;) Nesten alle går en til to cupstørrelser opp på Change siden størrelsene er annerledes der, men når man allerede har en liten størrelse, så endrer ikke ting seg. Venninna di hadde nok målt seg selv ganske feil i utgangspunktet :P Det er tross alt ti cm mellom 60 og 70 :O Men så er det heller ikke så lett å finne BHer som er 60 i belte...

Det er to push ups på Change i år, og den ene er svart. Den andre er nok litt for sukkersøt for min smak : )

8 minutter siden, Taklampe skrev:

Det var jo ingenting med knalle farger på change.. Synes heller ikke de var noe fine. Men jeg synes det er mange fine på victoriassecret. Litt dyrt, men det er fine bikinier med push-up og farger

https://www.victoriassecret.com/swimwear/push-up

Takk! Jeg kan godt bruke penger på en bikini jeg liker, men da vil jeg jo gjerne prøve den først, sånn at det ikke blir et bomkjøp :/ Vi har ikke VS her jeg bor.

Det gjør ikke så mye med et bomkjøp om prisen ikke er så høy som 600 kr : )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en knallrød pushup bikini på lindex:) Ble ganske god push på den også.

Anonymkode: e9bd7...5fc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en knallrød pushup bikini på lindex:) Ble ganske god push på den også.

Anonymkode: e9bd7...5fc

Åh? Jeg så ingen røde bikinier på Lindex. Kanskje de ikke har den på min lokale. Finnes den på netthandelen deres?

Er det denne?

Skjermbilde 2016-04-30 kl. 21.31.25.png

AnonymBruker
Skrevet

Mye fine push-up bikinier hos wickedweasel :) (.com). Min erfaring er at de bruker være ganske greie på størrelsen også. Post gjerne link/bilde til noen du liker her :)

Anonymkode: 9b00e...ffc

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye fine push-up bikinier hos wickedweasel :) (.com). Min erfaring er at de bruker være ganske greie på størrelsen også. Post gjerne link/bilde til noen du liker her :)

Anonymkode: 9b00e...ffc

"Micro bikinis, barely covering girls since 1994"

Det virker litt for slutty for min smak :P

AnonymBruker
Skrevet
Den 2.5.2016 at 12.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har den, men bruker 70e

Anonymkode: 42a87...8ee

Åh? :D Hvordan er innleggene? Er det tykke? Eller er det så lite push som anmeldelsene sier? Du har jo litt mer pupp enn meg, men tror du jeg ville fått noe kløft i den pushen? : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...