vilja Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan lukter det?? Lurer på om det lukter kloakk, jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvor har du spøkelsesstank fra? En lukt som følger spøkelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Who you gonna call?! Ghostbusters!!! Mener å huske vagt noe om at disse sakene de fanga spøkelser i stinka.. =P er det det som er spøkelsesstank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Noen som har opplevd å se gjenferd hevder vel at det ikke bare er kaldt i rommet, men at enkelte gjenferd også har spesielle lukter. Håper virkelig jeg slipper å finne ut av dette... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. oktober 2004 #5 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvorfor skulle det lukte kloakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har hørt at de kan lukte f.eks. parfyme, tobakk, gammel fyll o.s.v., alt etter hvordan de luktet da de var i live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har hørt at de kan lukte f.eks. parfyme' date=' tobakk, gammel fyll o.s.v., alt etter hvordan de luktet da de var i live.[/quote'] Tror jeg hadde besøk av en av de som lukter gammel fyll, for da jeg våknet her om dagen luktet det ikke som det pleide på rommet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 28. oktober 2004 #8 Del Skrevet 28. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 28. oktober 2004 #9 Del Skrevet 28. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jo.jeg har hørt av enkelte folk at de sier at det luktet helt forferdelig av hjemsøkte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 31. oktober 2004 #11 Del Skrevet 31. oktober 2004 Slutt opp no!!! :hår: Eg blir redd for å vere aleine heime på heile greia. *grøss* Har ikkje lyst å ha besøk av luktande, kalde spøkelse. Nei takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 31. oktober 2004 #12 Del Skrevet 31. oktober 2004 Uægh! ::grøsse:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå