AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Jeg har ikke snakket med familien min på flere år, jeg måtte flytte ut. Etter jeg ble myndig har jeg måtte klart meg selv. Jeg kan så og si at jeg ikke har familie lengre. Problemet har vært moren min og resten av familien min har fyrste meg ut. Jeg fikk en melding om at faren min har fått lever kreft som er ond artet og har ikke lenge igjen. Jeg som datteren har ingen rettigheter for å vite noe om han da jeg ikke er nærmeste pårørende. Moren min er tolk for han og er nærmeste pårørende så alt går gjennom henne. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere, det er faren min uansett hva som har skjedd. Jeg vet utrolig lite om hva lever kreft er og får ingen info fra noen. Jeg har gått ett par runder med meg selv om jeg skal møte han, hun vil selvsagt være tilstede da hun liker og ha kontroll på ting. Det gjør det ekstra vanskelig for meg da jeg vil snakke med pappaen min en siste gang aleine. Hvordan skal jeg reagere på alt dette? Beklager for rotete tråd. Anonymkode: 21a09...7f0
jauda Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Kjære ts. Så vondt og høre! Har du prøvd å snakket med moren din om dette? Si til ho at du vil ha litt tid alene med han, om ikke prøv å ta det opp med søsken eventuelt andre i fam tilstede?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Hvordan tilbringer han hverdagene sine? Bor han hjemme, eller på et sykehus etc? Anonymkode: 8a8b9...681
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 De ringer ham, vel? Hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: 6f0d6...63b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Du kan vel ringe din far? Om han er sykehus så kan du få en av de ansatte til å gå inn med telefonen uten at det går gjennom din mor. Ellers må du rett og slett stå opp for det selv, og be din mor skygge banen mens du får snakke med din far alene. Anonymkode: a310a...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå