Gå til innhold

Du som er 19-21 ville du meldt deg på PH?

Ville du meldt deg på paradise hotel?  

6 stemmer

1. 1. Ville du meldt deg på PH?

• Ja 18-25
      0
    • Nei 18-25
      3
    • Ja 25-30
      0
    • Nei 25-30
      3
    • Ja, om jeg var yngre
      0
    • Ja, jeg vil melde meg på når jeg blir gammel nok.
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om det er flere unge nå som ville meldt seg på paradise enn det var for par år siden.
Før var det veldig mange som sa de aldri ville meldt seg på paradise, men det virker som om det nå ikke er så ille å melde seg på paradise lenger. Hva tenker du? Ville du meldt deg på paradise hotel 2017?

Hva med dere som plutselig er litt for gamle for paradise, (25 er vel nesten for gammelt for paradise nu :fnise:)  Hvordan har din holdning vært mot å melde seg på paradise hotel tidligere? Er den forandret? Har du gått fra 'nei, kunne ALDRI vært med på paradise' til 'ja, skulle gjerne vært med på ph' eller motsatt? Hvor gammel er du?
    Har aldri fugt særlig med på PH, men syntes det virker som det blir bedre og bedre kvalitet på deltakerne hvert år. Kan være jeg er heelt på viddene. Men nå i disse tider med sosiale medier er det jo perfekt å melde seg på paradise, bare se på alle følgerne alle deltakerne får!

(PS: Stemmer det også at alder på deltakere har gått veldig ned? Husker Petter Pilgaard var nesten 30 første året av PH, og nå er den eldste deltakeren 25) 
Legg gjerne med alder når du svarer :)

Endret av Adara
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Og så har jeg også samboer. Tenker at paradise ikke er et sted for folk i forhold. Jeg har heller ingen interesse av drikking og festing og drama i mange uker. Jeg ønsker å ha et godt rykte også mtp jobb. Jeg er ettertraktet i jobbmarkedet nå med utdanningen jeg tar i tillegg til at jeg er flink og derme har svært gode referanser, og vil gjerne at det skal fortsette sånn. 

Jeg er nok mer konservativ enn en del andre unge, og jeg har kanskje ikke så positive tanker om folk som melder seg på Paradise. 

Anonymkode: 39d32...588

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri, hverken som 20-åring eller som nå 25-åring meldt meg på Paradise Hotel. Men så er jeg også småbarnsmor med en barn i første klasse og et barn som kommer om et par uker. Er gift, gjør meg ferdig med studier i disse dager og lever et helt vidt forskjellig liv enn de som melder seg på slike program. Er mer opptatt av hvilken 

Men jeg elsker å se på det da! Syns sesongen i år har vært ganske bra, men skulle ønske de hadde enda flere deltagere som var litt eldre enn bare 20 år. Et større aldersspenn ville ført til litt mer planlagt spill vil jeg tro, nå skal jo alle bare feste og "kose" der inne.

Forøvrig kunne jeg glatt ha meldt meg på som 14-16 åring. Omg, det hadde vært det kuuuuuleste ever å vært med på Paradise da altså. Da handlet hele livet mitt om fest, fyll og jokking:fnise: Ikke langt fra dagens Paradise-deltager akkurat. 

Anonymkode: f6b9b...392

Skrevet

Nei og jeg er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...