AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Hei Hva betyr: "Vil du bli med opp på hotellrommet og dele en flaske vin?". Situasjonen: Konferanse, begge bor på samme hotell Klokken er ca 01:00 Vi sitter kanskje 5-7 stykker rundt et bord, drikker og snakker om faget Vi kjenner ikke hverandre, vi kommer fra ulike landsdeler Jeg er 40 år, hun er noe eldre kanskje 50-60 Det begynner å bli folketomt - hun spør meg "Vil du bli med opp på hotellrommet og dele en flaske vin?". Jeg er trett og svarer "Nei - jeg må få litt søvn". Jeg tenkte ikke noe på dette - jeg var bare trett og ville sove. I ettertid så tenker jeg - kanskje hun ville dele mer enn bare en flaske vin. Anonymkode: c0376...7c1
KittenOfDoom Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Det er vel ikke helt godt å si, men jeg ville nok tolket det slik at hun ville dele noe mer en den vinflasken. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Hva betyr: "Vil du bli med opp på hotellrommet og dele en flaske vin?". Situasjonen: Konferanse, begge bor på samme hotell Klokken er ca 01:00 Vi sitter kanskje 5-7 stykker rundt et bord, drikker og snakker om faget Vi kjenner ikke hverandre, vi kommer fra ulike landsdeler Jeg er 40 år, hun er noe eldre kanskje 50-60 Det begynner å bli folketomt - hun spør meg "Vil du bli med opp på hotellrommet og dele en flaske vin?". Jeg er trett og svarer "Nei - jeg må få litt søvn". Jeg tenkte ikke noe på dette - jeg var bare trett og ville sove. I ettertid så tenker jeg - kanskje hun ville dele mer enn bare en flaske vin. Anonymkode: c0376...7c1 Om du er 40 burde du ha såpas med livserfaring at du skjønner at dette enten betyr at hun vil dele en flaske vin eller noe mer. Uten å drive å overanalysere alt mulig. Skulle tro du var en kvinne på 15-20 år. Anonymkode: 8a18b...3cf 9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 At hun syns du var ålreit å snakke med og ville drikke litt i behagelige omgivelser. Muligens åpen for at det ene ville lede til det andre, men noen bare liker å drikke i selskap med andre også. Anonymkode: b83fb...17c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 TS; der gikk du glipp av fitte Anonymkode: 3e175...39b 1
Gjest lipgloss Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 jeg tror dette var en fin måte å få deg alene og forsette kvelden med litt vin og kos Du gikk nok glipp av en hærlig kveld natt der,men jeg skal ikke smøre det inn,er jo fint å bli lagt ann på da uannsett. Lykke til klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå