AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Jeg har nettop kjøpt en ny buske fra carlings, tror de heter dr denim. Den heg har kjøpt nå er i svart, jeg har hatt en skkurat lik før. Men jeg hører mye om at de strekker seg så mye ut osv. Jeg føler mer at den synker ned slik at rumpa blir sammen klemt😂, og om jeg drar den opp går den jo opp i skrittet. Ser jo ikke så velsig fint ut.. Er det bare meg eller? Haha Anonymkode: 7ee2a...1ba
Fredsmegleren Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Jepp, de strekker seg mye ut. Har pleid å kjøpe en buksestørrelse mindre enn jeg bruker normalt i de buksene.
Gjest her Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 3 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Jepp, de strekker seg mye ut. Har pleid å kjøpe en buksestørrelse mindre enn jeg bruker normalt i de buksene. Jeg har kjøpt xs, og noen av de andre jeg har hatt er i s. Betyr det at den ikke kommer til å dette så mye ned?
Fredsmegleren Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Et øyeblikk siden, Gjest her skrev: Jeg har kjøpt xs, og noen av de andre jeg har hatt er i s. Betyr det at den ikke kommer til å dette så mye ned? Spørs hvor ofte du bruker dem. Brukte mine ganske ofte, de utvidet seg, måtte dra dem opp for å få dem til å sitte. Resulterte i at den fikk hull flere plasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå