Gå til innhold

Intimbarbering - Ladyshaver?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en ladyshaver, og lurte på om det er noen som har erfaringer med det? Om det er noe å anbefale? :) 
Om det begynner å klø på samme måte om man bruker en barberhøvel (eller i det hele tatt?), og om det er lurt å smøre på noe krem etter bruk. (Og da eventuelt hvilke?) 

Hvordan funker den egentlig? Kan den ta alt håret - slik at man får en glatthetsfølelse (syns jeg leste noe om en plass at det blir ikke det samme som om man bruker en barberhøvel). Kan det da isåfall gnisse og sånt mot klærne? 
Har ikke så veldig lyst til å måtte styre med barberhøvel - risikere og skjære seg og den kløa.. :P Takk for svar ihvertfall :)

Anonymkode: 1ddaf...3c7

Skrevet (endret)

Ingen? :)

Endret av Bladfrøet
AnonymBruker
Skrevet

Er også nysgjerrig på lady shaver men har inntrykk av at den ikke gjør deg glatt barbert?  

Anonymkode: 02119...cc6

Skrevet

Har ladyshaver, og den egner seg best til trimming og stussing av busken. Du blir ikke glattbarbert, til det må du bruke høvel, voks eller krem :)

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Leonetta skrev:

Har ladyshaver, og den egner seg best til trimming og stussing av busken. Du blir ikke glattbarbert, til det må du bruke høvel, voks eller krem :)

Hvor kort hår kan du få med den?  Sånn ca i millimeter /cm. Er det vanskelig å komme til på leppene og bakover langs sprekk og skinker og hovedsaklig for bruk på venusberget eller? 

Anonymkode: 02119...cc6

Skrevet

Tja, 0,1 mm? Altså, du blir jo barbert men ikke glattbarbert, derfor jeg mener at den passer best til stussing og trimming. Kommer til overalt. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å kjøpe meg en ladyshaver, og lurte på om det er noen som har erfaringer med det? Om det er noe å anbefale? :) 
Om det begynner å klø på samme måte om man bruker en barberhøvel (eller i det hele tatt?), og om det er lurt å smøre på noe krem etter bruk. (Og da eventuelt hvilke?) 

Hvordan funker den egentlig? Kan den ta alt håret - slik at man får en glatthetsfølelse (syns jeg leste noe om en plass at det blir ikke det samme som om man bruker en barberhøvel). Kan det da isåfall gnisse og sånt mot klærne? 
Har ikke så veldig lyst til å måtte styre med barberhøvel - risikere og skjære seg og den kløa.. :P Takk for svar ihvertfall :)

Anonymkode: 1ddaf...3c7

Øadyshaver er ikke noe å skryte av har flere i skapet og der ligger de godt. Bortkastede penger. 

Anonymkode: 01003...be8

Skrevet

Har en epilator som har ligget i skuffen i flere år - lite effektiv og bråker som et godstog. Men jeg prøvde den på leggene igjen her en dag (ga fort opp), og tenkte at den må jo kunne brukes til noe annet. Fulgte med litt andre ting, så prøvde den til barbering nedentil, og det gikk overraskende fint. Håret ble kortere og det ble glattere enn jeg hadde trodd. Brukte den mest på bikinilinje og fremme. Mellom beina og bakover er det vanskelig å komme til, men det er kanskje fordi den jeg har er stor og hovedsaklig beregnet på bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...