AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Hei! Har konstant vært i forhold de siste 8 årene, med menn, og har nå vært singel i noen måneder(btw det er awesome å være singel!). Har alltid sett på meg selv som heterofil (er en 25 år gammel jente), blitt tiltrukket og forelsket i menn men i det siste så har jeg begynt å lure på om jeg også kan være tiltrukket av kvinner... Kan ikke se for meg å bli forelsket/ha et forhold med en kvinne, men at jeg bare er fysisk tiltrukket? Har noen erfaring/råd angående dette her? Anonymkode: 7baf1...c90
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 At det er gøy å utforske det. En måte du kan utforske det på er å ha trekant med ett par om du vil, da er det mindre sjanse for lesbedrama. Anonymkode: c7aca...8ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det er gøy å utforske det. En måte du kan utforske det på er å ha trekant med ett par om du vil, da er det mindre sjanse for lesbedrama. Anonymkode: c7aca...8ef Lesbedrama? Er de så dramatiske? TS Anonymkode: 7baf1...c90 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lesbedrama? Er de så dramatiske? TS Anonymkode: 7baf1...c90 Alt for mye snakk om følelser, opp og ned og i mente. Og siden det lesbiske miljøet er så lite har alle ligget med alle (og bestevenninna hennes) etter en stund. Jeg overdriver, men det kan kjennes slik ut. Ofte er det litt kleint med lesbeflørting, fordi begge er trege på å ta initiativet, så det kan gå tregt fremover. Anonymkode: c7aca...8ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt for mye snakk om følelser, opp og ned og i mente. Og siden det lesbiske miljøet er så lite har alle ligget med alle (og bestevenninna hennes) etter en stund. Jeg overdriver, men det kan kjennes slik ut. Ofte er det litt kleint med lesbeflørting, fordi begge er trege på å ta initiativet, så det kan gå tregt fremover. Anonymkode: c7aca...8ef Jaha ok :O Så det er faktsik enklere å finne et par som vil ha trekant? Noen andre som har råd? TS Anonymkode: 7baf1...c90
Persephone Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Kan godt være du er heterofil men biseksuell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå