Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fra høsten vil jeg lage en blog. Jeg er kanskje litt feminin på visse områder som gjør at jeg trenger å få så mye ut og ned på papir. Men nå er jeg en slik person, da.

Jeg tror det å bruke en blog vil provosere mindre enn å skrive her. Jeg skifter mellom norsk, afghansk og amerikansk IP-adresse. Jeg får nok ikke skrevet mye før høsten. Bloggen blir som en lekepark for en evt bok. Hvis jeg lager den. Fikk positivt svar fra forlaget.

Mulig jeg er dust, eller at nettet er for ustabilt, men hvor lager jeg en blog? Hvis noen kan linke, hadde jeg satt pris på det. Jeg fant en tittel fra en serie. Through a glass, darkly. Den festet seg og stemmer ganske greit. Takk for blogg-svar. Ikke like mye takk for Lanista-hets;) Ha en fin helg. 

Mvh

Den eneste og reneste og fantastiske Lanista. (Han som dusjer i elver)

Endret av Lanista1984
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivel, da får jeg Google det.

Skrevet

WordPress.com 

Skrevet

Hvorfor afghansk?

Skrevet (endret)
2 timer siden, Lanista1984 skrev:

Neivel, da får jeg Google det.

x

Endret av Lanista1984
Skrevet
2 timer siden, Tekopper skrev:

WordPress.com 

Jeg mente bare å blogge her inne, da

Skrevet

Gå til temaoversikten. (Ligger som eget valg under dagbøker) Velg blogger. Da kommer du til en side der det står start blogg (til høyre oppe) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blogg, ikke blog. Priddy plis

Anonymkode: 2ca82...18f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Lanista1984 skrev:

Jeg mente bare å blogge her inne, da

Så vi blir ikke kvitt deg enda :P  

Neida, bare tulla. Du er nå søt og spennende og et godt bidrag til kvinneguiden :) Håper du er forsiktig i Afghanistan og tar vare på deg selv, du har mange som er glad i deg og tenker på deg. 

Anonymkode: 32cc6...f44

• Liker 1
Skrevet
Den ‎30‎.‎04‎.‎2016 at 4.09, AnonymBruker skrev:

Så vi blir ikke kvitt deg enda :P  

Neida, bare tulla. Du er nå søt og spennende og et godt bidrag til kvinneguiden :) Håper du er forsiktig i Afghanistan og tar vare på deg selv, du har mange som er glad i deg og tenker på deg. 

Anonymkode: 32cc6...f44

:) takk, og ønsker deg en fin og solrik vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...