Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...med tarot kort, om dere har lest svarene, kan dere gi tilbake melding om hva dere syns om det som kom opp i kortene? Skrev at jeg ønsket tilbake melding, så håper det kommer! ;) Skulle spå kun tre stk, men tenkte å ta meg tid å spå flere enn de tre, siden flere ønsket. Så er jeg usikker på om jeg skal bruke tid på det, om tilbakemeldinger uteblir. Ønsker nemlig å høre hva dere syns. Er det ok å be om tilbake meldinger etter spåing her? Eller er det sært å be om det i tråder her? Husk at spåing med tarot, jeg sier hva kortene viser, og ingen påstand eller fasit fra meg, man må selv tenke om ordene gir mening for en selv. :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for meg stemte bortsett fra mystisk kvinne, tror jeg. Men det spår vel framtiden så jeg må vel vente litt for å se om det skjer?

Jeg mistenker at ting stemmer, men det merker jeg jo ikke før etterhvert?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Alt for meg stemte bortsett fra mystisk kvinne, tror jeg. Men det spår vel framtiden så je g må vel vente litt for å se om det skjer?

Takk for tilbake melding! :) Var ikke sur i min undring, bare håpet å høre noe etterhvert. Fint å høre om man syns det var helt på jordet eller kanskje kan stemme! ;)Du har helt rett at det er fremtid, dvs kan være, men svært  ofte kommeropp ting som nettopp har vært eller ting man står i for tiden. Eller noe som preger en veldig. 

Skrevet

Det meste stemte faktisk ganske godt. Ble så overrasket at jeg helt glemte å svare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Alt for meg stemte bortsett fra mystisk kvinne, tror jeg. Men det spår vel framtiden så jeg må vel vente litt for å se om det skjer?

Ps. Kanskje den mystiske personen er meg!:fnise::fnise::fnise:

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Kanskje den mystiske personen er meg!:fnise::fnise::fnise:

Tror du at du er min type da?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Det meste stemte faktisk ganske godt. Ble så overrasket at jeg helt glemte å svare.

Takk for tilbake melding! :) Fint med svar, lurte kanskje på om det var litt sært av meg i slike tråder. Å forvente svar. Spenning for dere, spenning for meg!:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Nøste~ skrev:

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

Da skal jeg spå deg litt senere, Nøste! :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg spå deg litt senere, Nøste! :)

Jaaaa:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenke meg å bli spådd, og vil selvfølgelig komme med tilbakemelding.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kunne tenkt meg å bli spådd:-) lover å gi tilbakemelding.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker gjerne på bli spådd, har aldri blitt spådd før 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som tror på det? De har kule bilder og sånn, men de fleste skjønner vel at det ikke fungerer. :roll:

Anonymkode: 4c75d...29d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg også kan bli spådd.. :)

- Ida 

Anonymkode: df207...15d

• Liker 1
Skrevet

Jeg også, veldig gjerne .. :)<3 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Nøste~ skrev:

Jaaaa:laugh:

Jeg jobbet og jobbet og jobbet med å få sendt svar i går, kjempe frustrerende at det ikke gikk, var noe feil med siden. Dvs gikk ikke hos meg i alle fall, prøvde x antall ganger. Nå virker det igjen her, så sender din spåing etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...