ajarRun Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg fant ut at det jeg misliker mest med å trene er å slutte å høre på musikk når jeg dusjer, så kom jeg på at mobilen er vanntett og hodetelefonene er svinbillige, så jeg kan bare dusje med dem. Men så kom jeg på at å stå med mobilen i dusjen kanskje ser tvilsomt ut, i tillegg trenger jeg jo hendene for å dusje. Hvor gjør dere av mobilen? Finnes det vanntette ting med Google Play Music som ikke har kamera?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Det finnes sånne holdere for såpe og sånn som sikkert også kan brukes til å holde mobilen. Jeg bruker uansett å ta med meg pcen inn på badet og ha høy musikk slik at jeg hører i dusjen. Anonymkode: e2c1c...e60
momo Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Legger mobilen i vasken jeg, for da blir det litt høyere lyd. Men så har ikke jeg vanntett telefon.
Gjest Badebuksa Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 56 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg fant ut at det jeg misliker mest med å trene er å slutte å høre på musikk når jeg dusjer, så kom jeg på at mobilen er vanntett og hodetelefonene er svinbillige, så jeg kan bare dusje med dem. Men så kom jeg på at å stå med mobilen i dusjen kanskje ser tvilsomt ut, i tillegg trenger jeg jo hendene for å dusje. Hvor gjør dere av mobilen? Finnes det vanntette ting med Google Play Music som ikke har kamera? Putt den i rumpa vel.
ajarRun Skrevet 29. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes sånne holdere for såpe og sånn som sikkert også kan brukes til å holde mobilen. Jeg bruker uansett å ta med meg pcen inn på badet og ha høy musikk slik at jeg hører i dusjen. Anonymkode: e2c1c...e60 På treningssenter? Hjemme har jeg Sonos...
TheGirlWhoWaited Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 7 minutter siden, momo skrev: Legger mobilen i vasken jeg, for da blir det litt høyere lyd. Men så har ikke jeg vanntett telefon. Jeg forsto at dette er snakk om på treningssenteret, og da er det kanskje litt frekt å legge telefonen i vasken og spille musikk for alle som er der
momo Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev: Jeg forsto at dette er snakk om på treningssenteret, og da er det kanskje litt frekt å legge telefonen i vasken og spille musikk for alle som er der Hehe, kanskje litt frekt da ja. Jeg bor bare 500 m, unna treningssenteret. Så jeg dusjer hjemme.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 Atte hva? Jeg lever med musikk i øra, men akkurat i dusjen får ørene mine fri. Men trenger du musikk i dusjen så finnes det en sånn pose å henge rundt halsen som er vanntett og som har uttak for øreplugger. Denne er på salg hos Flust atm. Anonymkode: fcd69...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå